بازدید این صفحه: 2356

دکتر فرهاد حافظی

دکتر فرهاد حافظی

Dr.Farhad Hafezi

تخصص : فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

شماره نظام پزشکی : ۱۸۴۳۳

 دکتر فرهاد حافظی دارای مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی میباشند و از نظر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ، مراجع قانونی و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بعنوان جراح پلاستیک شناخته می شوند.

دکتر فرهاد حافظی -آدرس مطب دکتر فرهاد حافظی-تلفن دکتر فرهاد حافظی-سایت دکتر فرهاد حافظی-ایمیل دکتر فرهاد حافظی-Dr.Farhad Hafezi

آدرس مطب دکتر فرهاد حافظی

ایران – تهران – خیابان ظفر – پلاک ۱۷۲ آپارتمان شماره ۹

تلفن مطب دکتر فرهاد حافظی

۲۳۳ ۷۳ ۲۲۲ ۹۸۲۱
۴۹۰ ۲۹ ۲۲۲ ۹۸۲۱
۵۵۲ ۲۷ ۲۲۲ ۹۸۲۱

کدپستی: ۵۳۶۶۱

فکس : ۳۳ ۳۲ ۲۷ ۲۲ ۰۲۱

پست الکترونیک: fhafezi32@gmail.com

سایت دکتر فرهاد حافظی  : www.drhafezi.com

.

سایت انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران : www.plasticsurgeons.ir

.

بیوگرافی دکتر فرهاد حافظی

 

دکتر حافظی در سال ۱۳۵۰ خورشیدی (۱۹۷۱ میلادی ) از دبیرستان البرز تهران فارغ التحصیل و در همان سال پس از شرکت در آزمون ورودی دانشگاههای دولتی و با کسب رتبه ی بیستم از بین هشتاد هزار شرکت کننده کنکور وارد دانشکده ی پزشکی دانشگاه شیراز ( دانشگاه پهلوی سابق) گردید و د ر سال ۱۳۵۸ ( جزء ۷ نفر برتر دانشکده ) موفق به اخذ درجه ی دکترای پزشکی شد.
وی پس از گذرانیدن دوره ی رزیدنتی جراحی عمومی در دانشگاه علوم پزشکی شیراز در سال ۱۳۶۵ بورد تخصصی جراحی عمومی را کسب نموده و به لحاظ علمی و داشتن مهارت های جراحی در سال ۱۳۶۶ به عنوان استادیار جراحی دانشگاه علوم پزشکی تهران ( ایران سابق ) منصوب گردید.

در سال ۱۳۶۸ دکتر حافظی جهت گذارانیدن دوره ی فلوشیپ جراحی پلاستیک عازم انگلستان شد و دوره ی مذکور را در بیمارستان کودکان لندن Great Ormond St. و مرکز جراحی پلاستیک Mount Vernon به انجام رساند در سال ۱۳۷۱ موفق به اخذ درجه ی فوق تخصصی رشته ی جراحی پلاستیک گردید .

دکتر حافظی از سال ۲۰۰۲ میلادی عضو انجمن جراحان آمریکا (FACS) و از سال ۲۰۰۶ میلادی عضو انجمن جراحان پلاستیک آمریکا (ASPS) نیز بوده است .
دکتر حافظی نتایج تجربیات و تحقیقات خود را در یک کتاب و بیش از ۴۵ مقاله علمی در مجلات معتبر خارجی و داخلی به چاپ رسانیده و به عنوان داور و عضو هیات تحریریه در چندین مجله ی علمی ایرانی و خارجی عضویت دارد. او همچنین با شرکت و سخنرانی در بیش از ۶۰ کنفرانس داخلی و خارجی همچنان در امر آموزش و پژوهش فعال است.

دکتر حافظی از سال ۱۳۶۵ (۱۹۸۶میلادی) عضو جامعه جراحان ایران بوده و در سال ۱۳۷۶ توسط جراحان پلاستیک کشور به عنوان عضو هیئت مدیره انجمن جراحان پلاستیک و زیبائی ایران انتخاب و این سمت برای پنج دوره ی متناوب تمدید گردیده و در حال حاضر نیز بعنوان یکی از اعضای هئیت مدیره انجمن یاد شده فعالیت دارد.
دکتر حافظی اردیبهشت ماه ۱۳۸۴ از استادیاری به درجه ی دانشیاری ارتقاء یافت و در سال ۱۳۸۹ به دریافت درجه ی استادی کامل نایل گردید. و به عنوان اولین استاد جراحی پلاستیک در دانشگاه تهران مشغول به کار می باشد .

دکتر حافظی با سابقه ی سی ساله کار در زمینه جراحی، تجربیات کافی در انجام جراحی های پلاستیک ، به خصوص صورت و بینی ، جراحی های آندوسکوپیک، و همچنین دیگر جراحی های زیبایی را کسب نموده در حال حاضر در بیمارستان حضرت فاطمه ( وابسته به دانشگاه علوم پزشکی تهران ) و به عنوان رئیس بخش جراحی پلاستیک در بیمارستان آراد تهران مشغول به کار بوده و علاوه بر فعالیت در زمینه جراحی پلاستیک ، به امر آموزش و پژوهش نیز مشغول است .

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: لیست جراحان پلاستیک و زیبایی تهران - مریض خونهمریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *