بازدید این صفحه: 9597

دکتر عزت الله حق گذار

دکتر عزت الله حق گذار

Dr.Ezzatollah HaghGozar

تخصص : فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

شماره نظام پزشکی : ۲۰۴۸۴

 دکتر عزت الله حق گذار دارای مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی میباشند و از نظر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ، مراجع قانونی و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بعنوان جراح پلاستیک شناخته می شوند.

آدرس مطب دکتر عزت الله حق گذار

الهیه – نرسیده به مریم – پلاک ۹

شماره های تماس با کلینیک :   ۴۶- ۲۶۲۱۱۸۴۵ ۲۱ +۹۸

شماره تلفن بیمارستان تهران :
۸۸۸۲۱۰۲۱-۵

شماره تلفن بیمارستان دی :
۸۸۷۹۷۱۱۱-۹

آدرس پست الکترونیک :info@drhaghgozar.com

سایت دکتر دکتر عزت الله حق گذار : drhaghgozar.com

سایت انجمن جراحان پلاستیسک و زیبایی ایران : www.plasticsurgeons.ir

بیوگرافی دکتر عزت الله حق گذار

دکتر عزت الله حق گذار تحصیلات مقدماتی را در دبیرستان خوارزمی تهران ، دوره پزشکی عمومی را از سال ۱۳۵۳ تا ۱۳۶۰ به مدت ۷ سال و جراحی عمومی از سال ۱۳۶۳ تا ۱۳۶۷ به مدت ۴ سال و فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی را از سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۰ به مدت ۳ سال ؛ تماما در دانشگاه تهران سپری نموده و دارای ۲ برد تخصصی در جراحی عمومی و جراحی پلاستیک از وزارت علوم و آموزش پزشکی می باشد . همچنین ایشان عضو رسمی و وابسته ی انجمن جراحان پلاستیک و ترمیمی ایران و انجمن بین المللی جراحان است .

راههای متعددی وجود دارد که شما می توانید ارزیابی کاملی از سابقه و تحصیلات جراح مورد نظر خود پیدا نمایید:

– وزارت علوم و آموزش پزشکی

– سازمان نظام پزشکی

– انجمن جراحان پلاستیک و ترمیمی

– سازمان پزشکی قانونی

مشاوره بین جراح پلاستیک و بیمار تعامل پیچیده ای است که در بر گیرنده تشخیص و تصمیم گیری دو طرفه می باشد. بیشتر بیمارانی که برای مشاوره به جراح پلاستیک مراجعه می کنند درباره ی فرآیند تصمیم خود فکر کرده اند، بر خلاف بیماران جراحان غیر زیبایی که اغلب امیدوارند که جراح رای بر عدم لزوم جراحی وی بدهد.

جراحان جوان آموزش دیده اند که چگونه و چه وقت عمل کنند در مقابل جراحان با تجربه با قضاوت درست به این مهارت رسیده اند که چه زمان نباید عمل کنند. اصولا جراحی در بیمارانی که پرتوقع ، دارای انتظارات غیر منطقی، دارای تصویری ضعیف از خود، کمال گرا یا افراد دچار نارسایی های روان پزشکی هستند چندان رضایت بخش نخواهد بود. اگر بیمار درک کند جراحی چیزیست که دوست دارد نه احتیاج دارد احتمال نارضایتی و نا شادی پس از عمل به حداقل می رسد. به بیمار باید واقعیات و امکانات جراحی زیبایی را توضیح داد و به قول معروف ” پیش فروش زیادی” نباید انجام گیرد هر گونه دو دلی و تردید درباره عمل می بایست پیش از زمان جراحی رفع شده و از تغییرات دقیقه ۹۰ اجتناب گردد.

پس از عمل در جلسه های متعدد، بیمار ویزیت می شود. گاهی بیماران در دوره پس از عمل احساس عدم امنیت داشته و آسیب پذیر می شوند، اگرچه دوره نقاهت پس از عمل برای جراح نرمال و طبق انتظار است، این شرایط برای بیمار کاملا ناشناخته و غیر منتظره می باشد. بهترین مسکن و دارو در این دوره ی گذار از جراحی و بازگشت به فعالیت های روزمره عادی، “داروی زمان” است .

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: لیست جراحان پلاستیک و زیبایی تهران - مریض خونهمریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *