بازدید این صفحه: 2171

دکتر حمید عارف

دکتر حمید عارف

Dr.Hamid Aref

تخصص : فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

شماره نظام پزشکی : ۴۸۸۲۹

 دکتر حمید عارف دارای مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی میباشند و از نظر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ، مراجع قانونی و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بعنوان جراح پلاستیک شناخته می شوند.

دکتر حمید عارف -آدرس مطب دکتر حمید عارف-تلفن مطب دکتر حمید عارف-سایت دکتر حمید عارف-ایمیل دکتر حمید عارف-بیوگرافی دکتر حمید عارف-Dr.Hamid Aref

آدرس مطب دکتر عارف

تهران ،خيابان جردن ، بالاتر از پل مير داماد ، نبش كوچه سرو روبه روي داروخانه آلفا ساختمان شماره يك واحد ۶

تلفن مطب : ۸۸۶۵۶۰۵۳ ۰۲۱   – ۸۸۶۵۶۰۵۲ ۰۲۱

فکس مطب:۸۸۷۸۴۴۴۷

ایمیل : drhamidaref42@yahoo.com

 

آدرس مطب ۲ :

خیابان ازادی نرسیده به میدان آزادی نبش حبیب الله.
برای اطلاعات بیشتر و تعین وقت مشاوره با این شماره تماس بگیرید.
تلفن مطب :
(۰۲۱)
۶۶۰۶۸۶۷۹-۶۶۰۶۴۰۳۸

 

سایت دکتر حمید عارف : www.doctoraref.com

 

سایت انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران : www.plasticsurgeons.ir

 

بیوگرافی دکتر عارف

 

دکتر حميد عارف بورد فوق تخصص جراحی پلاستیک، زیبایی . فک و صورت و همچنین عضو رسمی انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و عضو انجمن جراحان پلاستیک امریکا می باشند. ایشان با علم و تجربه وافر و با انجام تعداد بیشماری جراحی زیبایی و پلاستیک از جمله پزشکان مسلط و شناخته شده در این مقوله می باشند.
دکتر عارف با راه اندازی وبسایت شخصی خود سعی بر بیان صادقانه نکات مثبت و موردنظر بیماران در کنار بیان عوارض منفی احتمالی داشته، تا بیماران محترم ضمن درک روشن قضایا با تدبرکافی نسبت به اعمال جراحی زیبایی و پلاستیک اقدام نموده و با تمام جنبه های آن آشنا گردند.
البته لازم به ذکر است که روش ها و راه های مختلفی در جراحی های بیان شده وجود دارند که با آگاهی از بهترین و جدیدترین تکنیکها در کنار تجربه عملهای بیشمار و مشابه ، موفقیت آمیزترین روش جهت حصول نتیجه مطلوب انتخاب و در جراحی و درمان مورد استفاده قرار می گیرد.
طبیعی است با توجه به عدم امکان بیان تمام جزئیات، توضیح و مشاوره حضوری جهت دریافت اطلاعات تکمیلی ضروری بوده که می توانید به صورت تلفنی یا با ارسال پیام الکترونیک نسبت به درخواست ملاقات حضوری اقدام فرمائید.
مقدمه
در طی سالیانی که بیماران مختلف جهت مشاوره قبل از عمل به من مراجعه کرده اند ، همواره کمبود مطلبی به زبان ساده در مورد اعمال شایع جراحی پلاستیک را حس کرده ام ، زیرا حدود ۹۰ درصد سوال و جوابها ضمن یک مشاوره ی ساده یکسان است و بنابراین اطلاع رسانی قبلی به بیمار ، گذشته از دادن دید مناسب سبب ایجاد انتظاراتی منطقی و قابل انجام در بیمار می شود . در این نوشته سعی شده که مروری کلی بر اعمال جراحی پلاستیک صورت گیرد . به شما توصیه می کنم در صورتیکه طور جدی در صدد انجام عمل جراحی هستید ، مبادرت به انجام مشاوره ی حضوری کنید. همچنین در نظر داشته باشید که هر نوع جراحی همراه با درجاتی از خطر و عوارض است (از جمله عفونت ،خونریزی و عوارض بیهوشی) که می توانید این خطر را با مشاوره ی صحیح و رعایت قوائد استاندارد مراقبت های قبل ،حین و بعد از عمل به حداقل برسانید.
پایه ی این مطلب براساس بولتن آموزشی انجمن جراحان پلاستیک امریکا پی ریزی شده است و سعی شده است با افزودن مطالبی از کتب مطرح جراحی پلاستیک و اضافه کردن بخش سوالات شایع کاربردی تر شود. مجددا تاکید می کنم که این مطلب جایگزین مشاوره ی حضوری نمی باشد اما در ایجاد پایه ی اطلاعاتی صحیح در مورد اعمال شایع جراحی پلاستیک به شما کمک می کند.

 

 

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: لیست جراحان پلاستیک و زیبایی تهران - مریض خونهمریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *