بازدید این صفحه: 2025

دکتر مجید عبدل زاده

دکتر مجید عبدل زاده

Dr.Majid AbdolZade

تخصص : فوق تخصص جراحی پلاستیک و زیبایی

شماره نظام پزشکی : ۵۶۷۷۲

 دکتر مجید عبدل زاده دارای مدرک فوق تخصصی جراحی پلاستیک و زیبایی میباشند و از نظر انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران ، مراجع قانونی و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی بعنوان جراح پلاستیک شناخته می شوند.

دکتر مجید عبدل زاده -Dr.Majid AbdolZade-آدرس مطب دکتر مجید عبدل زاده-تلفن مطب دکتر مجید عبدل زاده- شماره موبایل دکتر مجید عبدل زاده-سایت دکتر مجید عبدل زاده

آدرس مطب دکتر مجید عبدل زاده

تهران ، خيابان وليعصر، بالاتر از ظفر، نرسيده به چهارراه نيايش، خيابان بابك بهرامى، پلاك ٧، طبقه اول، واحد ٣

تلفن مطب :  ۰۹ ۸۹ ۶۵ ۸۸ ۰۲۱

شماره موبایل : ۰۹۱۲۲۱۵۰۹۱۵

ایمیل : majidabdolzadeh@yahoo.com

آدرس صفحه شخصی دکتر مجید عبدل زاده در اينستاگرام : dr- abdolzadeh

 

سایت دکتر مجید عبدل زاده :  www.drabdolzadeh.ir

www. drabdolzadeh.com

 

سایت انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران : www.plasticsurgeons.ir

 

بیوگرافی دکتر مجید عبدل زاده

 

دکتر عبدل زاده فارغ التحصیل رشته پزشکی دانشگاه علوم پزشکی دانشگاه تهران، بعد از اتمام دوره تخصصی جراحی عمومی موفق به اخذ بورس تحصیلی در کشور فرانسه گردیده .

با اعزام به فرانسه، در رشته جراحی پلاستیک و زیبایی به مدت دو سال و نیم در شهرهای مون پیله و لیون و پاریس به عنوان رزیدنت دوره گذرانده و از مکتب اساتید بزرگی نظیر پروفسور Goudot رئیس انجمن جراحان فک و صورت وقت فرانسه در مون پیله، دکتر Foyetier رئیس انجمن جراحان پلاستیک فرانسه در لیون و پروفسور Mimoon رئیس بخش جراحی پلاستیک بیمارستان Rotchild پاریس کسب علم نموده و همزمان دوره های فلوشیپی میکروسرجری ( جراحی میکروسکوپی ) و هنر در جراحی پلاستیک را با موفقیت به پایان رساندند.

با بازگشت به ایران، بدون استفاده از مدارک فوق برای کار در رشته جراحی پلاستیک، با شرکت در آزمون ورودی دوره جراحی پلاستیک، به مدت سه سال در محضر اساتید بنام جراحی پلاستیک ایران در دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی کسب فیض نموده و موفق به کسب بورد فوق تخصصی رشته جراحی پلاستیک در سال ۱۳۸۹ گردیده .

بلافاصله در رشته فلوشیپی فوق تخصصی کرانیوماگزیلوفاشیال پذیرفته شده و در این رشته نیز کسب تجربه نموده است. ایشان دوره های فوق تخصصی جراحی زیبایی بینی و جوانسازی صورت با روشهای نوین امروزی مثل لیفت اندوسکوپیک صورت و ابرو و پلک را نزد اساتید بنام آمریکایی و فرانسوی آموخته و هم اکنون حاصل تجربیات خود را در خدمت هموطنان عزیز ایرانی قرار میدهد.

وی همزمان عضو فعال انجمن جراحان پلاستیک و زیبایی ایران و جامعه جراحان زیبایی فرانسه می باشند . در ضمن دکتر عبدل زاده حضور فعال در سایت انجمن های زیبایی زیر جهت انتقال تجربیات اساتید جراح پلاستیک معروف جهانی ( بالاخص آمریکایی و فرانسوی ) و روشهای نوین جراحی پلاستیک و زیبایی بویژه در زمینه جراحی زیبایی بینی را دارند.

 

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: لیست جراحان پلاستیک و زیبایی تهران - مریض خونهمریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *