بازدید این صفحه: 5333
فیزیوتراپی بیمارستان نمازی شیراز

بیمارستان نمازی شیراز

بیمارستان نمازی شیراز

بیمارستان نمازی شیراز

بیمارستان نمازی شیراز

بیمارستان نمازی شیراز  /Namazi Hospital-shiraz/Bimarestan Namazi-shiraz

آدرس : فارس ، شیراز ، خیابان زند ، میدان نمازی ، بيمارستان نمازي

تلفن: ۶۱- ۳۶۴۷۴۳۳۲ – ۰۷۱

تماس با ریاست بیمارستان :۳۶۱۲۵۶۶۰-۳۶۱۲۵۶۶۱

وب سايت : www.namazi.sums.ac.ir

ايميل :‌ nemazee_inf@sums.ac.ir

کد پستی:۱۱۳۵۱ – ۷۱۹۳۷

نمابر: ۳۶۴۷۴۳۲۶

سامانه پیام کوتاه: ۳۰۰۰۲۶۶۶۰۱

رسیدگی به شکایات : ۳۶۱۲۵۶۷۷

کد اقتصادی : ۳۱۸۶-۷۵۱۷-۴۱۱۳

شناسه ملی : ۱۴۰۰۳۲۵۳۹۸۰

 

بيمارستان مرحوم حاج محمد نمازی

 

مرحوم حاج محمد نمازی فرزند حاج محمدحسن تاجر نمازی از تجار موفق و از خانواده ‌های خوش‌نام و بزرگ شیراز بوده است. در سن کودکی به خارج از کشور عزیمت نمود و درسال ۱۳۲۳ در بحبوحه خاتمه جنگ جهانی دوم، پس از مراجعت به کشور خود و مشاهده اوضاع نابسامان مردم شهر شیراز که ازدرد و رنج بیماری‌های لاعلاج و فراگیر در عذاب بودند، تمامی هم و غم خود را برای ایجاد مرکزی طبی و بهداشتی برای درمان مردم فقیر و ناتوان مصروف داشت.
شادروان نمازی، پس از مشورت با اهل فن به این نتیجه رسید که بیشتر امراض و بیماری های شایع شده به دلیل دسترسی نداشتن به آب آشامیدنی سالم و بهداشتی است. درآن زمان امراض گوناگونی نظیر حصبه و وبا جان عده زیادی از مردم شهر شیراز و دیگر نقاط ایران را می‌گرفت و اکثر قریب به اتفاق پزشکان یکی از راه‌های عمده درمان این بیماری‌ها و ریشه‌کن ساختن آنها را تصفیه و سالم‌سازی آب شرب مردم مي‌دانستند.
بنابراین مرحوم نمازی با سرمایه شخصی خود و به کمک دوستان و نزدیکان خویش در صدد احداث تصفیه خانه و لوله‌کشی آب شهری برآمد که این امر با همت بلند وی تحقق یافت و شیراز اولین شهر ایران بود که از نعمت آب لوله‌کشی سالم بهره‌مند شد.

پس ازاینکه مرحوم نمازی ازاین امر فراغت حاصل کرد، اقدام به خرید یکی از بهترین و مصفاترین باغ‌های شهر شیراز به نام باغ کفش‌گر نمود و بیمارستان نمازی را در آن بنا نهاد. پس ازآن به منظور اداره بهتر و استفاده از پیشرفته‌ترین علوم پزشکی و دستاوردهای علمی روز دنیا، بنیادی به نام بنیاد ایران را بنیان نهاد که اعضاء آن عبارت بودند از هیئت مدیره و مشاورین عالی‌رتبه و پزشکان مجرب و تحصیل‌کرده. وظیفه بنیاد ایران نظارت بر امور بیمارستان و توسعه آن بود.
پس ازثبت رسمی بنیاد ایران توسط مرحوم نمازی، ایشان به منظور دوام و بقاء مرکز مذکور با تنظیم سندی اقدام به وقف بیمارستان نمود تا این مجتمع خدماتی درمانی عظیم برای همیشه و تا ابد برای خدمت‌رسانی به مردم پابرجا بماند.

 

بیمارستان نمازی شیراز

بیمارستان نمازی شیراز

فیزیوتراپی بیمارستان نمازی شیراز

بیمارستان نمازی شیراز

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: لیست بیمارستان های دولتی استان فارس - مریض خونهمریض خونه

  2. موسوی

    تاکی بایدتولیست پیوندپانکراس قراربگیرم خسته شدم ب علی لطفا جواب بدیدازخدابنده استان زنجان شماره تلفن ۰۹۳۵۸۳۳۴۹۴۲… ۲۳که دیابت دارم ازسن سه سالگی چند هفته چندماه وچندسال طول میکشه دیگه صبرم تموم شددچارعوارضش دارم میشم دیگه نمیتونم کنترل کنم ب چشمم وکلیه آسیب مختصری زده ب علی قسمتون میدم کمکم کنی بخاطرخدا…اگه واقعیت داره که پس نمیزنه منو زودترتولیست پیوندیها قراربدیدد…چیکارکنم نگاه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *