بازدید این صفحه: 10603
بيمارستان طالقانی-خراسان رضوی-مشهد -لیست بیمارستانهای استان خراسان مشهد

بيمارستان طالقانی خراسان رضوی مشهد

ضض

بيمارستان طالقانی خراسان رضوی مشهد

بيمارستان طالقانی خراسان رضوی مشهد /Taleghani Hospital-Mashhad/Bimarestan Taleghani-Mashhad

آدرس : خراسان رضوي ، شهرستان مشهد ، بزرگراه آسيايي، سه راه فردوسي ، بيمارستان طالقاني

تلفن: ۵۴۲۳۹۷۰ ۰۵۱۳

وب سايت : taleghani.mums.ac.ir

ايميل : TH.Manager@mums.ac.ir

كدپستيبيمارستان طالقانی-خراسان رضوی-مشهد: ۹۱۷۳۵۰۰۶۴۵

نمابر بيمارستان طالقانی-خراسان رضوی-مشهد: ۵۴۲۳۶۰۰ ۰۵۱۳

فكس  بيمارستان طالقانی-خراسان رضوی-مشهد: ۵۴۲۳۶۰۰

 

بيمارستان طالقانی خراسان رضوی مشهد

 

اين بيمارستان در روز دوشنبه مورخ ۱۲ شهريورماه ۱۳۸۶ تحت عنوان اولين بيمارستان امداد جاده اي استان، با نام بيمارستان سوانح طالقاني افتتاح شد.
با توسعه بيمارستان و افتتاح فاز دوم آن، در سال ۹۱ به نام مرکز آموزشی، پژوهشی و درمانی طالقانی نامگذاری گرديد.

قابل ذکر است هم اكنون این بیمارستان دارای ۱۶۰ تخت مصوب و ۲۰۶ تخت فعال در بخش هاي بستري، اورژانس و آی سی یو، ۶ اتاق عمل مجهز، درمانگاه هاي ارتوپدي، جراحي، جراحي اعصاب، داخلي، قلب، و واحدهاي آزمایشگاه ، سی تی اسکن و رادیولوژی می باشد.

 

 انجام  اعمال جراحی پیشرفته زانو در دانشگاه علوم پزشکی مشهد

 

بر اساس گزارش خبرگزاري وبدا سركار خانم اکرم عاملی بازیکن تیم ملی راگبی بانوان کشور  در اردوی تیم ملی دچار آسیب ديدگي زانوی چپ و پارگی چندین رباط زانو شده بودند .

ايشان در مرکز آموزشی ، پژوهشی و درمانی طالقانی مشهد تحت عمل جراحی بازسازی همزمان چندین رباط زانو به روش آرتروسکوپیک قرار گرفتند.
استادیار دانشگاه علوم پزشکی مشهد و فوق تخصص جراحی زانو ، آقاي دکتر امیر شهریار آریامنش در مصاحبه با خبرگزاري وبدا به شیوع بالای آسیب های لیگامانی در ورزشکاران اشاره كرده و خاطر نشان شدند هم اكنون امکان انجام تمامی اعمال جراحی پیشرفته زانو در دانشگاه علوم پزشکی مشهد فراهم شده و دیگر نیازی به انتقال ورزشکاران برای اعمال جراحی به تهران نيست.

 

 

 

بيمارستان طالقانی-خراسان رضوی-مشهد

بيمارستان طالقانی-خراسان رضوی-مشهد

 

 

عمل نصب پروتز مهره از پشت در بيمارستان طالقانی

 

به گزارش خبرگزاري وبدا ، روش نوین نصب پروتز مهره و فیکس پیچ از قسمت پشت مهره  (Post Ped Screw 9 )  تنها در چند مرکز پیشرفته جهان از جمله آمریکا ، چین و ترکیه انجام می شود كه  تا امروز  بر روی ۱۲ بیمار با موفقیت در این مرکز انجام و نتایج رضایت بخشی نسبت به روش سنتی آن داشته است .
دکتر مهدی آبیلی با اشاره به اینکه این روش برای بیمارانی که دچار سوانح تروما ، حوادث رانندگی منجر به ضربه به ستون فقرات ، و شکستگی های مهره کمر کاربرد دارد خاطر نشان کرد : کاهش اقامت بیمار در مراکز درمانی ، کاهش خونریزی ، کاهش ریسک عفونت و چسبندگی از جمله مزایای این روش درمانی به شمار می رود.

جراح این عمل و مدیر گروه جراحان مغز و اعصاب بيمارستان طالقانی  با اشاره به اینکه هم اكنون نصب پروتز مهره و فیکس پیچ در دو مرحله شامل باز کردن شکم برای نصب پروتز و ناحیه خلف برای نصب پیچ و تثبیت مهره مصنوعی انجام می شود اظهار داشتند : در روش نوینی که در این مرکز انجام می شود بدون باز کردن شکم و تنها از پشت ستون فقرات ، عمل نصب پروتز مهره و فیکس پیچ در یک مرحله انجام می شود .

جراح مغز و اعصاب اين مركز با اشاره به اینکه در روش کلاسیک میان دو عمل باز کردن شکم و ناحیه خلف یک هفته زمان می برد و حتي گاها جراح مجبور به برداشتن دنده برای نصب پروتز ميشود اظهار داشت : در روش نوینی که در این مرکز انجام می شود جراح با ریسک و عوارض کمتر در یک مرحله بیهوشی و به صورت فشرده عمل را انجام می دهد .

دکتر مهدی آبیلی خاطر نشان کرد: در این روش درمانی ، سطح دید جراح نسبت به نخاع بیمار بیشتر می شود و اگر احتیاطات لازم در حین عمل انجام گيرد ، این قابلیت وجود دارد که فشار از روی نخاع برداشته شود و قطعات شکستگی در آینده فشاری بر روی نخاع بیمار نیاورد .

گفتنی است : اين عمل جديد براي اولين بار در جهان نيز توسط يك پزشك ايراني به نام دكتر ساساني در كشور تركيه صورت گرفت كه اين خود باعث مباهات در علم پزشكي دنياست.

مدیر گروه جراحان مغز و اعصاب بيمارستان طالقانی با اشاره به اینکه میزان دردی که بیمار پس از عمل جراحی خواهد داشت قابل مقايسه با روش کلاسیک نیست اضحار داشتند : همچنین برگشت بیمار به کار خیلی سریعتر خواهد بود و از عوارض ترومبوزه شدن وریدها که به دليل بی حرکتی بیمار پس از عمل جراحی است جلوگیری می شود .

بيمارستان طالقانی-خراسان رضوی-مشهد

بيمارستان طالقانی-خراسان رضوی-مشهد

بيمارستان طالقانی خراسان رضوی مشهد -لیست بیمارستانهای استان خراسان مشهد

بيمارستان طالقانی خراسان رضوی مشهد

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: نوبت دهی اینترنتی بیمارستان طالقانی مشهد - مریض خونهمریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *