بازدید این صفحه: 556
اخبار,خبر,خبر جديد,اخبار جديد,خبر جديد از وزارت بهداشت,اخبار جديد از وزارت بهداشت,وزارت بهداشت,وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکي,اطلاعات پزشکی,مقالات پزشکی,خبر های جدید از دنیاس پزشکی,marizkhone,khabar,khabar jadid,

حکم وزیر بهداشت

tm.jsp

حکم وزیر بهداشت

  اعضای حقیقی کمیته ملی کنترل سرطان جمهوری اسلامی ايران منصوب شدند

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی طی احکام جداگانه ای اعضای حقیقی کمیته ملی کنترل سرطان جمهوری اسلامی ايران را منصوب کرد. 

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا): با حکم وزیر بهداشت، دکتر اردشیر قوام زاده، دکتر حسن ابوالقاسمی، دکتر محمد علی محققی، دکتر محمد اسماعیل اکبری، دکتر فرهاد سمیعی، دکتر محمدرضا مسجدی و دکتر علی اکبر حقدوست به عنوان اعضای حقیقی کمیته ملی کنترل سرطان جمهوری اسلامی ايران منصوب شدند.

 

متن این احکام به شرح زیر است:

با سلام

با عنایت به سوابق و تجارب ارزنده جنابعالی در مسوولیت‏های علمی و اجرائی کشور، به موجب این ابلاغ به مدت سه سال به عنوان عضو حقیقی کمیته ملی کنترل سرطان جمهوری اسلامی ايران منصوب می‏شوید.  امید است با اتکال به یاری پروردگار و بهره‏مندی از مشارکت جنابعالی و استفاده از دانش و تجارب سایر متخصصین و صاحبنظران حوزه سرطان، اهداف برنامه جامع کنترل سرطان در کشور محقق گردد و با اجراي برنامه هاي مناسب در زمينه پيشگيري، تشخيص زودهنگام، درمان و مراقبت هاي تسکيني ، بار بيماري سرطان در کشور به حداقل ممکن کاهش یابد.

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *