بازدید این صفحه: 556

ساخت و تجهيز بيمارستان جديد شهرستان مهر

,اخبار جديد از وزارت بهداشت,وزارت بهداشت,وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکي,اطلاعات پزشکي,مقالات پزشکي,خبر هاي جديد از دنياس پزشکي (2)

وزير بهداشت در جمع مردم شهرستان مهر

  پيشرفت و توسعه كشور در گرو وحدت و همدلي است(ساخت و تجهيز بيمارستان جديد شهرستان مهر)

وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي همزمان با سفر كاروان تدبير و اميد وارد شهرستان مهر در جنوب استان فارس شد.

به گزارش پايگاه خبري و اطلاع رساني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي (وب‌دا)؛ دكتر سيدحسن هاشمي پس از ورود به شهرستان مهر با حضور در مزار شهدا به مقام شامخ شهدا اداي احترام كرد و سپس در جمع مردم شهرستان مهر در سالن ورزشي نشاط سخنراني كرد.

وزير بهداشت طي سخناني به تشريح اقدامات دولت در حوزه داخلي و بين‌المللي پرداخت و گفت: در شروع كار دولت و با لطف و عنايت خداوند متعال و همت مردم در كشور آرامش نسبي ايجاد شد و در حوزه سلامت نيز به رغم كاهش قيمت نفت و مشكلات مالي دولت، اين حوزه جزء اولويت‌هاي مهم دولت قرار گرفت.

دكتر هاشمي با اشاره به اجراي طرح تحول سلامت در كشور، گفت: با اجراي اين طرح پرداخت هزينه‌هاي درمانی از جيب مردم به شدت كاهش يافت و در شهرها به ۶ درصد و در روستاها به ۳ درصد كاهش يافت.

وي در دسترس بودن دارو و تجهيزات در بيمارستان ها و نيز رايگان شدن زايمان طبيعي در بيمارستان هاي دولتي، گسترش شبكه‌هاي بهداشتي و بازسازي و نوسازي خانه هاي بهداشت در سراسر كشور را از ديگر دستاوردهاي اجراي طرح تحول سلامت برشمرد و افزود: در حال حاضر سه هزار پزشك متخصص در كشور توزيع شده‌اند و شهرهاي زير ۲۰ هزار نفر پزشك عمومي دارند.

وزير بهداشت با بيان اين كه بسياري از وعده‌هاي رئيس جمهور در حوزه سلامت عملي شده است، گفت: اميدوار هستيم در ساير بخش ها و ادامه مسير موفق شويم.

وزير بهداشت خاطرنشان كرد: اين كه مردم باور كنند، دولت مي‌تواند مشكلات مردم را حل كند مهم است و باعث اميد مي‌شود و ما نيز در همين مسير تلاش مي‌كنيم.

دكتر هاشمي با بيان اين كه برخي دانسته يا ندانسته در داخل درصدد ناكارآمد جلوه دادن نظام و مسئولين هستند، تصريح كرد: اعضاي هيات وزيران افراد با سابقه و تجربه‌اي هستند و با فداكاري مسئولیت پذیرفته اند و افتخارشان خدمت به مردم است.

وزير بهداشت در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اين كه كشور ايران در حال حاضر از اقتدار كامل برخوردار است و باعث افتخار همه ما ايرانيان است، گفت: امروز ايران جز كشورهاي قدرتمند منطقه محسوب مي شود و مسولان ۵ كشور قدرتمند بين المللي در نشست هاي بين المللي، چندين روز با مسئولان كشور ما به گفت و گو مي نشينند و خواسته هاي نظام را به رسميت مي شناسند که اين نشاندهنده موقعيت قوي ما در منطقه است.

دكتر هاشمي تصريح كرد در روابط بين المللي با كشورهاي ديگر ضمن حفظ اصول و استقلال و تماميت ارضي كشور به ارزش هاي انقلاب اسلامي پايدار هستيم.

وزير بهداشت در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره در پيش رو بودن انتخابات در كشور، انتخاب شعار “دولت و ملت؛ همدلي و همزباني” از سوي مقام معظم رهبري را بسيار هوشمندانه عنوان كرد و گفت: پيشرفت و ترقي كشور با اتحاد، همگرايي وحدت و همدلي ميسر است.

وزير بهداشت در بخش ديگري از سخنان خود با اشاره به وضعيت بهداشت و درمان شهرستان مهر از تجهيز و ساخت بيمارستان جديد در شهرستان مهر خبر داد و گفت: مجوز ساخت اين بيمارستان توسط وزارت بهداشت صادر شده است و با همكاري دانشگاه علوم پزشكي و كمك خيرين ساخته خواهد شد.

دكتر هاشمي همچنين درخصوص تكميل بيمارستان گله دار گفت: دانشگاه علوم پزشكي شيراز نسبت به تجهيز اين بيمارستان اقدام خواهد كرد.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *