بازدید این صفحه: 583

عضويت دو پزشک ايراني در فدراسيون جهاني طب سنتي

 اخبار,خبر,خبر جديد,اخبار جديد,خبر جديد از وزارت بهداشت,اخبار جديد  جديد از دنياس پزشکي,marizkhone,khabar,kha (2)

  عضويت دو پزشک ايراني در هيأت رئيسه انجمن بيماري‌هاي مغز و اعصاب فدراسيون جهاني طب سنتي

 

نخستین کنگره بین المللی بیماری‌های مغز و اعصاب در طب سنتی با حضور دانشمندان، متخصصان، پزشکان و محققانی از ۵۲ کشور دنیا از جمله چین، ایتالیا، ژاپن، استرالیا، آمریکا، کانادا، انگلیس و سنگاپور در مرکز همایش‌های پکن برگزار شد.
به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا) به نقل از خبرنگار صدا و سیما در پکن؛ بحث و تبادل نظر درباره نتایج تحقیقات و به اشتراک گذاری تجربیات در خصوص درمان بیماری های مغز و اعصاب و همچنین درمان این بیماری ها با ترکیب طب رایج و گیاهان دارویی و طب سوزنی از اهداف برگزاری این کنگره بود.
دکتر حسین رضائی زاده رییس دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران و دکتر امیرهومن کاظمی معاون این دانشکده به عنوان نمایندگان ایران در این کنگره حضور داشتند که به معرفی دیدگاه ابن سینا درباره بیماری های مغز و اعصاب و همچنین بیان نتایج تحقیقات درباره تاثیر طب سوزنی در کاهش اسپاسم و دیگر مشکلات بیماران ام اس در کشورمان پرداختند.
همچنین در این کنگره که با همت سازمان جهانی طب سنتی برگزار شد ، انتخابات تعیین اعضای هیأت رئیسه، معاونان و رییس انجمن تخصصی بیماری های مغز و اعصاب در طب سنتی انجام شد که دکتر رضایی زاده و دکتر کاظمی با کسب آرای لازم به عنوان جوانترین اعضای هیات رئیسه این انجمن انتخاب شدند.
بنابر این گزارش حضور پررنگ و موثر اعضای هیات علمی دانشکده طب سنتی دانشگاه علوم پزشکی تهران در این کنگره و معرفی این دانشکده و پیشرفت‌های طب سنتی در ایران، مورد توجه شرکت کنندگان کشورهای مختلف قرار گرفت.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *