بازدید این صفحه: 880

کنترل سرطان با مشارکت ۱۰ دانشگاه پزشکی

logo-marizkhone.com-news-اخبار1

کنترل سرطان با مشارکت ۱۰ دانشگاه پزشکی

كنفرانس  خبر هاي جديد از دنياي پزشکي,marizkhone,khabar,khabar jadid,new news

به گزارش ایرنا از دانشگاه علوم پزشکی تهران رضا ملک زاده در مراسم افتتاحیه کارگاه دو روزه ثبت سرطان مبتنی برجمعیت افزود:امیدواریم با مشارکت وهمکاری ۱۰دانشگاه علوم پزشکی، بتوانیم قدم های موثری برای کنترل سرطان در کشور برداریم.

وی با اطمینان خاطر از اینکه برنامه ثبت سرطان در کشور به خوبی عملیاتی خواهد شد افزود: فرآیند ثبت سرطان در استان گلستان با موفقیت انجام و نتایج آن در منابع معتبر IARC منتشر شده است .

وی در ادامه، مسئول برنامه ملی ثبت سرطان در کشور ضمن تشکر از معاونتهای بهداشتی، درمانی و تحقیقات و فناوری وزارت بهداشت درحمایت از برنامه ملی ثبت سرطان گفت: خوشبختانه برای اجرای این برنامه در کشور حمایت های خوبی از سوی وزارت بهداشت صورت گرفته است.

کاظم دکتر زنده دل، علاقمندی دانشگاه ها را در پیشبرد بهتر برنامه ثبت سرطان موثر دانست و افزود: در بازدیدی که از دانشگاه شیراز انجام شد، زیرساخت مناسب و علاقمندی زیادی برای همکاری در این زمینه وجود داشت که امیدواریم با این انگیزه استانداردهای ثبت سرطان به خوبی اجرا شود.

در این کارگاه رابطین برنامه ملی ثبت سرطان از دانشگاه های علوم پزشکی منتخب آذربایجان شرقی، کرمان، کرمانشاه، مرکزی، خوزستان، هرمزگان، فارس، اصفهان، گلستان و تهران شرکت کردند تا با اصول و استانداردهای ثبت سرطان آشنا شده و بر اساس آن برای استان خود برنامه ریزی کنند.

منبع : خبرگزاري ايرنا

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *