بازدید این صفحه: 455

وزیر بهداشت در مراسم رونمایی از محصولات جدید پزشکی در آشتیان

اخبار جديد از وزارت بهداشت,وزارت بهداشت,وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکي,اطلاعات پزشکي,مقالات پزشکي,خبر هاي جديد از دنياي پزشکي (2)

وزیر بهداشت در مراسم رونمایی از محصولات جدید پزشکی در آشتیان

  مردم ایران از هر موفقیت و تولید جدید امید تازه ای می گیرند( قابلیت تبدیل شدن شهرک صنعتی آشتیان به شهرک سلامت )

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی گفت: مردم ایران از هر موفقیت و تولید جدید، امید تازه ای می گیرند چرا که تولید سرفصل کاهش وابستگی و انگیزش غرور ملی است.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت دمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ دکتر سید حسن هاشمی در مراسم بهره برداری از خط تولید و رونمایی از محصولات جدید پزشکی شرکت آواپزشک در آشتیان از توابع استان مرکزی، افزود: برخی با وجود اینکه از منابع ملی پول می گیرند، ولی به انحای مختلف سعی در مایوس کردن مردم دارند و می خواهند نظام، مدیران و مجلس را در اذهان مردم ناکارآمد جلوه دهند.

وی اظهار داشت: پاسخ کسانی که قصد مایوس کردن مردم را دارند باید در سنگر تولید هدفمند داد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی بیان کرد: زنده نگه داشتن امید در دل مردم لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری و ادامه مسیر امام راحل است و این مهم باید مورد توجه همگان قرار گیرد.

وی در بخش دیگری از سخنانش عنوان کرد: استفاده از ظرفیت های دانش بینان در حوزهای مختلف به ویژه سلامت با بهره گیری از خلاقیت جوانان ایرانی، پیشرفت کشور را تضمین می کند.

دکتر هاشمی ادامه داد: ایران با تکیه بر وحدت، عمل گرایی، اتکا به خود و توجه به دانش به پیشرفت دست می یابد و در این راستا ورود استعدادهای کشور در حوزه سلامت به عنوان یک نیاز مطرح است که به مدیریت، تعهد و پشتکار نیاز دارد.

وی خاطرنشان کرد: هنوز در ایران تولید برخی تجهیزات پزشکی با نیازها فاصله دارد، که این نقیصه باید با دستان توانمند جوانان ایرانی برطرف شود.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، آواپزشک را یک شرکت مادر تخصصی موفق در حوزه تجهیزات پزشکی دانست و گفت: انتظار می رود این شرکت تنوع تولیدات و حضور خود در بازارهای جهانی را افزایش دهد.

وی افزود: شهرک صنعتی آشتیان قابلیت تبدیل شدن به شهرک سلامت را دارد و انتظار می رود فناوری تجهیزات پزشکی به عنوان بازوان مهم چرخه سلامت در این شهرک مستقر شده و با کمک این وزارتخانه و معاونت علمی ریاست جمهوی روز به روز گسترش یابد.

دکتر هاشمی با بیان اینکه استان مرکزی از مشکلات زیادی در زمینه بهداشت و درمان رنج می برد، بیان کرد : در آینده ای نزدیک به این استان سفر کرده و مشکلات را بررسی می کند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در پایان، خواستار مساعدت دستگاه های اجرایی و مدیریت شهری استان مرکزی در رفع مشکلات بهداشتی و درمانی شد و گفت: سلامت یک کار بین بخشی است و وزارت بهداشت به تنهایی متولی تامین سلامت نیست.

گفتنی است وزیر بهداشت در سفره یکروزه خود به استان مرکزی از بیمارستان های شهرستان های آشتیان و تفرش بازدید و اقدامات و مراحل اجرایی برنامه تحول نظام سلامت در استان مرکزی را مورد ارزیابی قرار داد.

سرپرست استانداری مرکزی، نماینده مردم تفرش، آشتیان و فراهان در مجلس شورای اسلامی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی اراک و جمعی از مقامات محلی در این بازدیدها وزیر بهداشت را همراهی نمودند.

ارزیابی مسایل و مشکلات و نیازهای پایه بهداشتی، درمانی و آموزش پزشکی استان مرکزی نیز از دیگر برنامه های این سفر بود.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *