بازدید این صفحه: 453

بهسازي، تجهیز و توسعه اورژانس ها مهمترین برنامه معاونت درمان

اخبار جديد از وزارت بهداشت,وزارت بهداشت,وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکي,اطلاعات پزشکي,مقالات پزشکي,خبر هاي جديد از دنياي پزشکي (1)

معاون درمان عنوان کرد:

  بهسازي، تجهیز و توسعه اورژانس ها مهمترین برنامه معاونت درمان

 

معاون درمان با بيان اينكه امروز يكسال از اجراي طرح تحول سلامت مي گذرد و رسانه ها نقش اساسي در موفقيت و اطلاع رساني آن داشتند، افزود: براي توسعه و بهبود اورژانس برنامه های مهمی اجرا کرده ایم.

به گزارش پايگاه خبري و اطلاع رساني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي (وب‌دا)؛ دكتر محمد آقاجاني در همایش نقد عملکرد دولت یازدهم در حوزه سلامت ، اظهار داشت: متخصصان طب اورژانس و ساير رشته هايي كه به اورژانس مربوط مي شوند در قالب طرح مقيم شدن پزشكان متخصص در كشور توزيع شده اند. البته در هر بيمارستان اين پزشكان حضور ندارند اما در رشته هايي كه حضور آنها حس شود همواره در بيمارستانها مقيم شده اند.

وي با اشاره به مشكلات اورژانس بيان داشت: در طول سال ۹۳ بهسازي و توسعه اورژانس ها و تجهيزات و امكانات آنها و هم چنين پرستاري از مهمترين مشكلات اورژانس بودند كه اميدواريم در آينده نزديك اين مشكلات را حل كنيم.

وي اظهار داشت: نظارت هاي خوبي در طرح تحول نظام سلامت در قالب طرح هاي پايش صورت گرفته است تا نقاط ضعف را مشاهده كنيم.

دكتر آقاجاني در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه زايمان طبيعي به صورت رايگان در تمامي بيمارستان هاي دولتي انجام شد، افزود: خوشبختانه تمامي زايمان هايي كه در سال ۹۳ انجام شد و ميزان آن ۴۷۰ مورد بود به صورت رايگان در تمام بيمارستان هاي دولتي تحت نظر وزارت بهداشت انجام شد.

وي در پايان يادآور شد: بيمارستان هايي كه در شمول اجراي طرح گسترش زايمان طبيعي قرار داشتند بابت زايمان ها هيچ گونه هزينه اي از افراد دريافت نکردند و در پايش هايي كه داشتيم نيز يك مورد هم پيدا نشد كه در آن تخلفي صورت گرفته باشد و بيمارستان پولي دريافت كرده باشد.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *