بازدید این صفحه: 530

همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری

اخبار جديد از وزارت بهداشت,وزارت بهداشت,وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکي,اطلاعات پزشکي,مقالات پزشکي,خبر هاي جديد از دنياي پزشکي (1)

با حضور وزیر بهداشت:

  همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری آغاز به کار کرد

 

همایش کشوری آموزش علوم پزشکی و جشنواره آموزشی شهید مطهری با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و با محور جایگاه و نقش آموزش در طرح تحول نظام سلامت، صبح امروز در مرکز همایش های رازی دانشگاه علوم پزشکی ایران آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ در این همایش که با حضور وزیر بهداشت و معاونین این وزارتخانه، روسا و معاونین آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور و رییس سازمان نظام پزشکی کشور برگزار شد، دکتر یزدانی دبیر علمی همایش آموزش پزشکی در ابتدا گزارشی از ۱۵ محور همایش های آموزش پزشکی و جشنواره شهید مطهری را ارائه داد.

گفتنی است: اجلاس دو روزه روسای دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی سراسر کشور همزمان با برگزاری همایش کشوری آموزش پزشکی جشنواره آموزشی شهید مطهری طی روزهای ۱۹ و ۲۰ اردیبهشت ماه برگزار می شود.

بنا بر این گزارش، اولین روز اجلاس با حضور معاونین آموزشی دانشگاه ها و دومین روز اجلاس نیز با حضور معاونین درمان و توسعه مدیریت و منابع دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور در مرکز همایش های رازی برگزار می شود.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *