بازدید این صفحه: 634

برگزیدگان جشنواره شهید مطهری فردا معرفی می شوند

اخبار جديد از وزارت بهداشت,وزارت بهداشت,وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکي,اطلاعات پزشکي,مقالات پزشکي,خبر هاي جديد از دنياي پزشکي (2)

معاون راهبردی مرکز مطالعات آموزش پزشکی و دبیر اجرایی جشنواره شهید مطهری:

  شرکت بیش از ۲۰۰۰ نفر در شانزدهمین جشنواره آموزش پزشکی و همایش شهید مطهری/برگزیدگان جشنواره شهید مطهری فردا معرفی می شوند

 

دکتر کلانتر گفت: شانزدهمین جشنواره آموزش پزشکی و همایش شهید مطهری صبح دیروز با حضور بیش از ۲ هزار و ۲۰۰ نفر از اساتید، روسا و معاونین دانشگاه های علوم پزشکی کشور با حضور وزیر بهداشت در تالار همایش های رازی افتتاح شد.

دکتر ابراهیم کلانتر در گفتگوی اختصاصی با خبرنگار پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ با بیان مطلب فوق افزود: پس از افتتاحیه جشنواره، اساتید و شرکت کنندگان وارد کارگاه های تخصصی و اجرایی شدند که این کارگاه ها تا ساعت ۱۸ ادامه داشت.

وی ادامه داد: دیروز در کنار همایش، اجلاس روسا و معاونین آموزشی دانشگاه ها با حضور وزیر بهداشت و معاون آموزشی این وزارتخانه برگزار شد.

وی گفت: امروز نیز علاوه بر ادامه شانزدیهمین جشنواره کنگره آموزش پزشکی و همایش شهید مطهری، جلسه روسای دانشگاه های علوم پزشکی به همراه معاونین درمان و پشتیبانی دانشگاه ها با حضور وزیر بهداشت از ساعت ۷٫۳۰ صبح با صبحانه کاری بیش از ۲۵۰ نفر آغاز و تا ساعت ۱۶ ادامه خواهد داشت.

وی با تاکید بر این که که امور اجرایی اجلاس روسای دانشگاه ها نیز بر عهده ما قرار گرفته است ، یکی از ویژگی های همایش امسال را ثبت نام بیش از ۱۰۰۰ نفر از طریق پرتال همایش عنوان کرد و گفت: پرتال همایش امسال راه اندازی شده بود و این حجم ثبت نام در سامانه، نشان از علاقه اعضای هیات علمی دانشگاه های علوم پزشکی کشور دارد.

دکتر کلانتر ادامه داد: بیش از ۱۰۰۰ نفر دیگر نیز از طریق ثبت نام حضوری در این همایش شرکت کرده اند که می توان آن را یکی از مهم ترین همایش ها در طول سالیان اخیر دانست.

دبیر اجرایی هماش جشنواره شهید مطهری گفت: فردا نیز کارگاه های تخصصی ادامه خواهد داشت و از ساعت ۱۱ تا ۱۳ شاهد اهدای جوایز به ۷۰ نفر از برگزیدگان هستیم.

دکتر کلانتر خاطرنشان کرد: سال های پیش همایش آموزش پزشکی و جشنواره شهید مطهری به طور همزمان برگزار می شد اما مدیریت آنها یکی نبود به گونه ای که مدیریت جشنواره شهید مطهری با مرکز امور هیات علمی و مدیریت کنگره آموزش پزشکی با مرکز مطالعات آموزش پزشکی بود.

وی افزود: با توجه به قرابت آموزشی و همچنین مشترک بودن تیم های داوری این دو همایش، تصمیم گرفته شد تا مدیریت این دو همایش برای برگزاری بهتر، متمرکز شود.

دکتر کلانتر با تأکید بر اینکه اجلاس روسا و معاونین دانشگاه های علوم پزشکی به منظور تبیین سیاست های طرح تحول نظام سلامت برگزار

شده است افزود: در این اجلاس که علاوه بر روسا، معاونین آموزش، درمان و پشتیبانی شرکت دارند برنامه های وزارت بهداشت برای سال ۹۴ تشریح می شود.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *