بازدید این صفحه: 495

برگزاری همایش معاونین غذا و دارو سراسر کشور

اخبار جديد از وزارت بهداشت,وزارت بهداشت,وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکي,اطلاعات پزشکي,مقالات پزشکي,خبر هاي جديد از دنياي پزشکي (1)

۲۳و ۲۴ اردیبهشت ماه صورت می گیرد؛

  برگزاری همایش معاونین غذا و دارو سراسر کشور( تقویت قطب های یازده گانه کشوری)

 

مدیر امور استان های سازمان غذا و دارو گفت: همایش معاونین غذا و دارو در روزهای ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران برگزار می شود.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی(وب دا)؛ مهندس عباس مهدی زاده مدیر امور استان های سازمان غذا و دارو با بیان این که همایش معاونین غذا و دارو در تاریخ ۲۳ و ۲۴ اردیبهشت ماه سالجاری به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی مازندران با محوریت معرفی برنامه های سال جاری سازمان غذا و دارو برگزار می شود.

وی گفت: اهم فعالیت و برنامه های سالجاری مدیریت امور استان های سازمان غذا و دارو، تقویت قطب های یازده گانه کشوری است که پیرو آن نمایندگان حوزه دارو و مواد مخدر، غذا و آرایشی و بهداشتی، آزمایشگاه کنترل غذا و دارو، مکمل و تجهیزات و ملزومات پزشکی دراین جلسات حضور فعال خواهند داشت.

مدیر امور استان های سازمان غذا و دارو افزود: رتبه بندی معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی از طریق سامانه ارزیابی عملکرد معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی کشور، از دیگر اولویت های برنامه حوزه مدیریت امور استان های سازمان غذا و دارو است که در سال گذشته و با حمایت های ریاست سازمان اجرایی شد.

مدیر امور استان های سازمان غذا و دارو خاطر نشان کرد: در این همایش نتایج خود ارزیابی های معاونت های غذا و دارو در سه سطح (۱،۲،۳) در سال ۹۳ که حائز رتبه های نخست گردیده اند با اهدای لوح تقدیر توسط رییس سازمان مورد تشویق قرار می گیرند.

مهندس مهدی زاده گفت: شاخص های خود ارزیابی مدنظر در سال جاری با همکاری معاونت های غذا و دارو و قطب های کشوری در حوزه های دارو و مواد مخدر، غذا و آرایشی بهداشتی، آزمایشگاه کنترل غذا و دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی به روز شده و قبل از ارزیابی این شاخص ها به معاونت های غذا و دارو دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور اعلام می گردد تا آمادگی لازم برای خود ارزیابی در سامانه را داشته باشند.

وی در پایان گفت: امیدواریم در نهایت بتوانیم با این ارزیابی ها باعث موجبات رشد خدمت رسانی در حوزه های مرتبط با سازمان غذا و دارو برای مردم عزیزمان فراهم آوریم.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *