بازدید این صفحه: 515

در حال حاضر حدود ۳۵ هزار ایثارگر در سطح وزارت بهداشت وجود دارد

اخبار جديد از وزارت بهداشت,وزارت بهداشت,وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکي,اطلاعات پزشکي,مقالات پزشکي,خبر هاي جديد از دنياي پزشکي (1)

مشاور وزیر بهداشت در امور ایثارگران:

  در حال حاضر حدود ۳۵ هزار ایثارگر در سطح وزارت بهداشت وجود دارد

 

در حال حاضر حدود ۳۵ هزار ایثارگر در سطح وزارت بهداشت هستند که از این تعداد بیش از ۹ هزار نفر جانباز، بیش از ۲هزار نفر آزاده، بیش از ۶ هزار نفر رزمنده، ۳۳۳ نفر کارمند شهید و بیش از ۳ هزار فرزند شهید و مابقی پدر و مادر شهید، همسر شهید و خواهر و برادر شهید هستند.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ دکتر سید محمدهادی موسوی در همایش مشاوران روسای دانشگاه های علوم پزشکی کشور به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز، افزود: اقدامات قابل توجهی در زمینه امور شاهد و ایثارگر در شیراز انجام شده که تمامی دانشگاه های علوم پزشکی کشور می توانند از آنها الگو برداری کنند.

وی اظهار داشت: نخستین جلسه شورای مشاوران روسای دانشگاه ها در امور شاهد و ایثارگر به میزبانی شیراز برگزار شد که جای قدردانی از رییس این دانشگاه دارد و در برنامه داریم که این جلسه ها به طور متناوب در دانشگاه های مختلف کشور برگزار شود.

دکتر موسوی بیان کرد: تعیین رابط ایثارگر در واحدهای مختلف دانشگاه علوم پزشکی شیراز و پی گیری امور درمانی ایثارگران و ایجاد تسهیلات لازم در این زمینه، از جمله فعالیت های قابل توجه انجام شده در دفتر امورشاهد و ایثارگران علوم پزشکی شیراز است که لازم است به منظور تسهیل در امور ایثارگران توسط سایر داانشگاه ها اجرا شود.

وی با اشاره به تهیه کتاب قوانین و مقررات ایثارگران و قراردادن در دسترس رابطان ایثارگران در دانشگاه علوم پزشکی شیراز، گفت: اطلاع از قوانین دارای اهمیت ویژه ای است و طرح آموزش قوانین مربوط به امور شاهد و ایثارگر در وزارت در حال تدوین است، زیرا آگاهی از قوانین مربوطه یکی از راه های حفظ کرامت ایثارگران است .

دکتر موسوی با اشاره به فعال شدن سایت ایثارگران در وزارت بهداشت و امکان اطلاع رسانی اخبار دانشگاه های مختلف از این طریق، ادامه داد: در حال حاضر حدود ۳۵ هزار ایثارگر در سطح وزارت بهداشت هستند که از این تعداد بیش از ۹ هزار نفر جانباز، بیش از ۲هزار نفر آزاده، بیش از ۶ هزار نفر رزمنده، ۳۳۳ نفر کارمند شهید و بیش از ۳ هزار فرزند شهید و مابقی پدر و مادر شهید، همسر شهید و خواهر و برادر شهید هستند.

وی گفت: آنچه که خواسته ایثارگران است، حفظ منزلت و دستیابی به مواردی است که در قانون برای این گروه از افزاد لحاظ شده است.

گفتنی است: نشست مشاوران روسای ۵۳ دانشگاه علوم پزشکی کشور، به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی شیراز برگزار شد.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *