بازدید این صفحه: 625

آخرین اخبار کشفیات سیگار قاچاق در هفته گذشته اعلام شد

,اخبار جديد از وزارت بهداشت,وزارت بهداشت,وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکي,اطلاعات پزشکي,مقالات پزشکي,خبر هاي جديد از دنياس پزشکي (2)

آخرین اخبار کشفیات سیگار قاچاق در هفته گذشته اعلام شد

 

با تلاش نیروهای انتظامی و پلیس، هزاران نخ سیگار قاچاق و محصولات دارویی غیرمجاز کشف و ضبط شد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس آگاهی، بیش از هزاران نخ سیگار در استان های خوزستان، فارس، خراسان جنوبی، اردبیل، یزد، هرمزگان، گیلان، کرمان، زنجان، چهارمحال و بختیاری، آذربایجان شرقی، تهران، همدان و مازندران و نیز مقادیری داروهای غیرمجاز در استان های همدان، گلستان، آذرابیجان شرقی، سمنان و خوزستان کشف و ضبط شد.

اخبار کشفیات سیگار قاچاق و داروهای غیرمجاز در هفته گذشته به شرح زیر است:

 

کشف بيش از ۳۲ هزار نخ سيگار قاچاق در “حميديه”

فرمانده انتظامي شهرستان حميديه استان خوزستان، از کشف ۳۲ هزار و ۶۰۰نخ سيگار غير مجاز قاچاق به ارزش ۴۳ ميليون ريال خبر داد .

سرگرد ” مراد ظاهري” در تشريح اين خبر گفت : در اجراي طرح سراسري مبارزه با قاچاق کالاي دخاني، ماموران پليس آگاهي از يک واحد صنفي در شهرحميديه بازديد کردند .

اين مقام انتظامي در اد امه گفت : در بازرسي انجام شده، تعداد ۳۲هزار و۶۰۰ نخ انواع سيگار خارجي قاچاق فاقد مجوز گمرکي به ارزش ۴۳ ميليون ريال کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان حميديه در خاتمه با بيان اينکه در اين رابطه يک نفر دستگير شده ، گفت: پليس با تمام توان آماده مقابله با قاچاقيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مي باشد و شهروندان مي توانند در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعات به سامانه پليس ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

کشف بيش از ۳۵ هزار نخ سيگار قاچاق در “اهواز”

فرمانده انتظامي شهرستان اهواز، از کشف ۳۵ هزار و ۶۰۰ نخ سيگار خارجي قاچاق در اين شهرستان خبر داد .

سرهنگ “عزيزالله سپهوند” در تشريح اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز و مبارزه با قاچاقچيان کالاي دخاني ، مأموران کلانتري ۱۳ کلانشهر اهواز ، از يک واحد صنفي که در حال عرضه سيگار قاچاق بود بازديد کردند.

اين مقام انتظامي در ادامه گفت: ماموران پليس در بازرسي از واحد صنفي تعداد ۳۵ هزار و ۶۰۰ نخ سيگار قاچاق خارجي کشف کردند، که در اين زمينه يک قاچاقچي دستگير شد.

سرهنگ سپهوند در خاتمه خاطر نشان کرد: متهم پس از تشکيل پرونده راهي مراجع قضايي شد.

 

توقيف سواري سمند با ۱۰۷ هزار نخ سيگار قاچاق

فرمانده انتظامي شهرستان “لارستان” استان فارس از توقيف سواري سمند با۱۰۷ هزار و ۶۰۰ نخ سيگار قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حسين خليفه” در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر شهرستان در معيت مأموران يگان امداد در راستاي مبارزه با قاچاق کالا اقدام به کنترل خودروهاي عبوري در محور لامرد به بيرم نمودند.

وي ادامه داد: ماموران در اين راستا يک دستگاه خودرو سمند حامل بار قاچاق را شناسايي و پس از مسافتي تعقيب و گريز، خودرو را متوقف كردند.

اين مقام انتظامي با بيان اينكه در بازرسي از اين خودرو ۱۰۷ هزار و ۶۰۰ نخ سيگار قاچاق كشف شد، افزود: تلاش مأموران براي شناسايي و دستگيري متهمان متواري ادامه دارد.

 

کشف ۲۰ هزار نخ سيگار قاچاق از اتوبوس

فرمانده انتظامي شهرستان نهبندان خراسان جنوبي از کشف ۲۰ هزار نخ سيگار قاچاق طي ۲۴ ساعت گذشته در اين شهرستان خبر داد.

، سرهنگ دوم “غلامرضا شاهوردي” با اعلام اين خبر گفت : مأموران پاسگاه عملياتي معدن حاجات شهرستان نهبندان هنگام کنترل خودروهاي عبوري به يک دستگاه اتوبوس مسافربري که از سمت زابل عازم مشهد بود مشکوک و آن را متوقف کردند.

سرهنگ دوم “شاهوردي” افزود : مأموران در بازرسي از اين اتوبوس مقدار۲۰ هزار نخ سيگار فاقد مجوز که به طرز بسيار ماهرانه در اتوبوس جاساز شده بود را کشف کردند .

وي تصريح کرد: اين بار قاچاق در قالب ۱۰۰ بکس ۱۰ پاکتي بود که کارشناسان ارزش ريالي اين کالاي قاچاق را بيست و پنج ميليون ريال برآورد کردند .

اين مقام انتظامي تصريح کرد:در اين رابطه فرد متهم به همراه موارد کشف شده جهت سير مراحل قانوني به مرجع قضائي تحويل داده شد.

 

دستبند پليس پارس آباد بر دستان ۳ فروشنده سيگار خارجي قاچاق

فرمانده انتظامي شهرستان “پارس آباد” استان اردبيل با اشاره به دستگيري۳ فروشنده سيگار خارجي قاچاق گفت: در اين عمليات ۱۵ هزار نخ سيگار خارجي قاچاق كشف شد.

سرهنگ “الياس دلير” در تشريح جزئيات اين خبر گفت: بدنبال وصول گزارش هاي مردمي مبني بر فعاليت سه قاچاقچي در امر نگهداري و فروش سيگار خارجي در بخش “اصلاندوز”، بررسي موضوع در دستور كار مأموران انتظامي اين بخش قرار گرفت.

وي افزود: با بررسي هاي صورت گرفته صحت گزارش هاي واصله محرز؛ لذا با تعقيب و مراقبت هاي لازم و پوشش انتظامي منطقه، هر ۳ قاچاقچي دستگير و ازآنان ۱۴ هزار و ۳۶۰ نخ انواع سيگار خارجي قاچاق و ۹۸ عدد قرص غيرمجاز كشف و ضبط شد.

فرمانده انتظامي شهرستان “پارس آباد” تصريح كرد: ارزش ريالي كشفيات بدست آمده ۴۰ ميليون ريال برآورد شده است.

 

پلمب ۴ مغازه با ۲۶ هزار نخ سيگار قاچاق

ماموران پليس آگاهي استان يزد در بازرسي از چهار باب مغازه که در توزيع و پخش کالاهاي دخاني فعاليت داشتند، ۲۶ هزار نخ سيگار خارجي قاچاق را کشف کردند.

سرهنگ ” عليرضا خالقي” بيان داشت: در اجراي اولين روز از طرح سراسري مبارزه با قاچاق کالاي دخاني، از چهار باب مغازه در سطح شهر يزد بازديدبه عمل آمد.

رئيس پليس آگاهي استان يزد ادامه داد: با توجه به اينکه اين مغازه ها درامر تهيه و توزيع کالاهاي دخاني فعاليت داشتند ماموران پليس بازرسي دقيقي را از اين مغازه ها انجام دادند.

خالقي گفت: در بازرسي انجام شده، ۲۶ هزار نخ انواع سيگارهاي خارجي قاچاق فاقد مجوز گمرکي با مارک ” کاپيتان بلک، مور، اسي” کشف شد.

عليرضا خالقي يادآور شد: در اين خصوص چهار متهم نيز دستگير و به اداره تعزيرات حکومتي يزد معرفي شدند.

 

کشف بيش از ۳۱۱ هزار نخ سيگار قاچاق در حاجي آباد

با تلاش مأموران انتظامي حاجي آباد استان “هرمزگان”، ۳۱۱ هزار و ۸۶۰ نخ سيگار خارجي قاچاق در اين شهرستان کشف شد.

سرهنگ “محمدهاشم قسام” با اعلام اين خبر گفت: در اجراي طرح مقابله با قاچاق کالاهاي ممنوعه و دخاني روز گذشته مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام کار اطلاعاتي از حمل محموله کالاي قاچاق در مسير جاده فرعي روستاي شهدادي به سمت لار مطلع شدند و بررسي موضوع در دستور کار پليس قرار گرفت.

وي افزود: طي تشکيل چند اکيپ عملياتي و اعزام نيروها به مسيرهاي احتمالي تردد قاچاقچيان، ضمن پوشش کامل منطقه در يکي از مسيرها خودرو پژو پارس حامل کالاي قاچاق مورد نظر شناسايي، در عملياتي غافلگيرانه متوقف و راننده و سرنشين آن دستگير شدند.

اين مسئول انتظامي با اشاره به اينکه سواري پژو حامل محموله کالاي دخاني غيرمجاز بود، تصريح کرد: مأموران در بازرسي از خودرو ۳۰۸ هزار و ۳۸۰ نخ سيگار قاچاق و فاقد هرگونه مجوز گمرکي کشف کردند.

فرمانده انتظامي حاجي آباد اضافه کرد: در عمليات ديگري که روز گذشته توسط مأموران پليس آگاهي شهرستان انجام شد در بازرسي از ۲ باب مغازه تعداد ۳ هزار و ۴۸۰ نخ سيگار قاچاق كشف و ۲ نفر در اين رابطه دستگير شدند.

 

كشف بيش از ۱۴ هزار نخ سيگار قاچاق در شهرستان آستارا

فرمانده انتظامي شهرستان آستارا استان گيلان از كشف بيش از ۱۴ هزارنخ سيگار قاچاق در اجراي طرح مبارزه با كالاي قاچاق خبر داد.

، سرهنگ “رحيم مهدي زاده ” فرمانده انتظامي شهرستان آستارا در تشريح اين خبر گفت: همزمان با اجراي طرح مبارزه با كالاي قاچاق در پي دريافت گزارشات مردمي مبني بر دپوي كالاي دخاني در منزل فردي، مأموران دايره مبارزه با كالاي قاچاق شهرستان موضوع را به طور ويژه در دستور كار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامي شهرستان آستارا افزود: ماموران پس از انجام تحقيقات از صحت اين موضوع اطمينان حاصل نموده و با شناسايي متهم، در بازرسي از منزل وي ۱۴ هزار و ۱۰۰ نخ انواع سيگار قاچاق كشف و ضبط كردند.

به گفته وي، متهم ۳۰ ساله اين پرونده جهت سير مراحل قانوني به اداره تعزيرات حكومتي معرفي شد.

 

كشف ۴۸۹ هزار نخ سيگار قاچاق در “لامرد”

مأموران انتظامي شهرستان “لامرد” استان فارس در بازرسي از سه خودرو پارك شده در منزل، ۴۸۹ هزار نخ سيگار قاچاق كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان “لامرد” با اعلام اين خبر گفت: مأموران پليس امنيت عمومي اين فرماندهي از نگهداري سيگار قاچاق در يك منزل مطلع و بلافاصله در محل حاضر شدند.

سرهنگ “اكبر زلفي” ادامه داد: در بازرسي از دو دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ پارك شده در اين منزل، تعداد ۳۳۵ هزار نخ سيگار قاچاق كشف شد.

وي تصريح كرد: مأموران پليس آگاهي شهرستان نيز در يك عمليات ديگر و در بازرسي از يك دستگاه خودرو ماكسيما كه در يك منزل پارك شده بود، تعداد ۱۵۴ هزار نخ سيگار قاچاق كشف كردند.

اين مقام انتظامي گفت: در اين دو عمليات سه نفر متهم دستگير و با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

 

کشف بيش از ۲۹ هزار نخ سيگار قاچاق در “آبادان”

فرمانده انتظامي شهرستان آبادان، از کشف ۲۹ هزار و ۵۰۰ نخ سيگار خارجي قاچاق به ارزش ۵۹ ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد .

، سرهنگ ” حسين کهيايي ” در تشريح اين خبر گفت : در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز و تشديد مبارزه با قاچاقچيان کالاي دخاني ، مأموران اداره مبارزه با قاچاق كالاي پليس آگاهي ، از چند واحد صنفي بازديد کردند .

اين مقام انتظامي در ادامه گفت : ماموران پليس در بازرسي از سه واحد صنفي تعداد ۲۹ هزار و ۵۰۰ نخ سيگار قاچاق خارجي به ارزش ۵۹ ميليون ريال کشف کردند .

سرهنگ ” کهيايي ” با اشاره به اينکه قاچاق كالا پديده اي است كه از جهات گوناگون، حيات سالم اقتصادي و فرهنگي يك جامعه را تهديد مي كند، تأکيدکرد: پليس با تمام توان آماده مقابله با قاچاقيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مي باشد .

 

دستگيري قاچاقچي حرفه اي با ۵۱ هزار نخ سيگار در اردبيل

رئيس پليس امنيت عمومي استان اردبيل با اشاره به دستگيري قاچاقجي حرفه اي اظهار داشت: از اين قاچاقچي بيش از ۵۱ هزار نخ سيگار خارجي قاچاق كشف و ضبط شد.

سرهنگ “صابر بابازاده” در تشريح جزئيات اين خبر گفت: در راستاي اجراي طرح سراسري مبارزه با قاچاق كالاهاي گمركي و دخاني و با هدف برخورد قاطع با قاچاقچيان و تنگ نمودن عرصه براي فعاليت مجرمانه آنان، مأموران عملياتي اين يگان گزارش هايي را مبني بر اينكه يكي از قاچاقچيان حرفه اي اقدام به دپوي سيگار قاچاق كرده دريافت و بررسي موضوع در دستور كار خود قرار دادند.

وي افزود: با مشخص شدن صحت گزارش هاي واصله مأموران پليس در قالب دو اكيپ عملياتي به محل سكونت اين قاچاقچي در محله “آراز علي “عزيمت و موفق شدند در بازرسي از محل ۵۱ هزار و ۴۰۰ نخ سيگار خارجي قاچاق دپو شده را كشف و قاچاقچي حرفه اي را دستگير كنند.

رئيس پليس امنيت عمومي استان تصريح كرد: قاچاقچي دستگير شده به همراه كشفيات بدست آمده به يگان انتظامي انتقال و اقدامات قانوني در حال انجام است.

 

كشف بيش از ۴۹ هزار نخ سيگار قاچاق در شهرستان آستارا

فرمانده انتظامي شهرستان آستارا استان گيلان از كشف بيش از ۴۹ هزار و ۶۰۰نخ سيگار قاچاق در اجراي طرح مبارزه با كالاي قاچاق خبر داد.

سرهنگ “رحيم مهدي زاده ” فرمانده انتظامي شهرستان آستارا در تشريح اين خبر گفت: همزمان با اجراي طرح مبارزه با قاچاق كالا و ارز در پي دريافت گزارشات مردمي مبني بر توزيع كالاي دخاني قاچاق توسط فردي با يك دستگاه پيكان سواري در سطح شهرستان، ماموران پليس مواد مخدر شهرستان در تعامل با ماموران دايره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي شهرستان آستارا موضوع را جهت پيگيري در دستور كار خود قرار دادند .

فرمانده انتظامي شهرستان آستارا افزود: ماموران پس از انجام تحقيقات و انجام اقدامات پليسي از صحت اين موضوع اطمينان حاصل نموده و با شناسايي خودرو در يكي از خيابان ها،با رعايت موازين قانوني خودروي فوق را توقيف و در بازرسي از داخل خودرو ۴۹ هزار و ۶۰۰ نخ سيگار قاچاق كشف و ضبط شد.

به گفته وي، متهم ۴۶ ساله اين پرونده جهت سير مراحل قانوني به اداره تعزيرات حكومتي معرفي شد.

 

کشف ۶۱هزار نخ سيگار در دو عمليات پليسي

فرمانده انتظامي شهرستان رفسنجان استان کرمان از کشف ۶۱ هزار و ۴۰۰نخ سيگار قاچاق و توقيف يک دستگاه خودرو پرايد و دستگيري دو نفر متهم در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ ” محمد مهدوي نيا ” در جزئيات اين خبر گفت: ماموران کلانتري کشکوئيه ضمن هماهنگي مقام قضايي در محور ورودي به کشکوئيه نسبت به اجراي ايست و بازرسي مقطعي اقدام، که به يک دستگاه خودرو پرايد مشکوک و آن را توقيف نمودند.

وي ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو ماموران موفق به کشف ۵۷هزار و ۶۰۰نخ انواع سيگار قاچاق شدند.

مهدوي نيا گفت: در اين خصوص يك نفر متهم دستگير، خودرو توقيف و به همراه کالاهاي قاچاق کشف شده به مقر کلانتري دلالت شدند .

اين مقام انتظامي افزود: در يک عمليات ديگر ماموران مبارزه با کالاي قاچاق اين فرماندهي نيز از يک باب مغازه ۳ هزار و ۸۰۰ نخ سيگار قاچاق کشف کردند.

وي بيان كرد:متهمان جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قانوني شدند.

اين مقام مسئول در پايان از همکاري شهروندان با پليس قدرداني کرد و از عموم مردم خواست: جهت هرگونه همکاري و تعامل بيشتر با پليس با شماره تلفن ۱۱۰ تماس حاصل نمايند .

 

کشف ۵۰۰ هزار نخ سيگارقاچاق

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان ، از کشف ۵۰۰هزار نخ سيگار قاچاق به ارزش يك ميليارد ريال توسط ماموران آگاهي خبر داد .

سرهنگ ” مراد جعفري ” در تشريح اين خبر گفت : در پي كسب خبري مبني بر اينكه يك محموله سيگار خارجي قاچاق از استان غربي بارگيري و به مقصد تهران در حركت است ، بررسي موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالاي پليس آگاهي قرار گرفت .

اين مقام انتظامي اظهارداشت : ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالا و ارز پليس آگاهي با ايجاد ايست و بازرسي در اتوبان ” زنجان – قزوين ” خودرو وانت نيسان حامل كالاي قاچاق را شناسايي كردند.

جعفري بيان داشت :ماموران با علائم هشدار دهنده خودرو را به رانندگي فردي به نام ” ر- ع ” متوقف و در بازرسي از آن ۵۰۰ هزار نخ سيگار قاچاق از كشف كردند.

جانشين فرمانده انتظامي استان زنجان با اعلام اينكه ارزش سيگارهاي كشف شده يك ميليارد ريال برآورد مي شود خاطر نشان کرد : راننده اين خودرو در اظهارات خود اعلام كرد سيگارها را از يكي از استان هاي غربي به مقصد تهران بارگيري كرده بود.

 

کشف بيش از ۲۱ هزار نخ سيگار قاچاق در” ماهشهر”

فرمانده انتظامي شهرستان ماهشهر استان خوزستان، از کشف يک انبار دپو محصولات دخاني با بيش از ۲۱ هزار نخ انواع سيگار خارجي غير مجاز قاچاق در اين شهرستان خبر داد .

   سرهنگ “جليل زبيدي” در تشريح اين خبر گفت : در راستاي مبارزه با کالاي قاچاق و محصولات دخاني در سطح شهرستان موضوع به صورت ويژه در دستور کار ماموران مبارزه با کالاي قاچاق پليس آگاهي قرار گرفت .

اين مقام انتظامي افزود: ماموران پليس آگاهي با انجام اقدامات اطلاعاتي موفق به شناسايي يک انبار دپو محصولات دخاني غير مجاز شدند، که پس از هماهنگي با مقامات قضائي از انبار بازديد کردند .

سرهنگ ” زبيدي ” در ادامه گفت: ماموران در بازرسي از اين انبار تعداد ۲۱ هزار و ۸۴۰ نخ انواع سيگار خارجي قاچاق به ارزش ۴۱ ميليون ريال کشف کردند .

فرمانده انتظامي شهرستان “ماهشهر”در خاتمه با بيان اينکه در اين رابطه دو نفر دستگير شدند، از شهروندان خواست، در صورت مشاهده هرگونه فعاليت غيرقانوني توسط افراد سودجو و فرصت طلب سريعا مراتب را به سامانه پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

توقيف سواري زانتيا با ۴۲۰ هزار نخ سيگار قاچاق

   فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري از کشف ۴۲۰ هزار نخ سيگار خارجي جاسازي شده در داخل خودرو سواري زانتيادر شهرستان بروجن خبر داد.

   سردار”نورعلي ياري” در تشريح اين خبر گفت: ماموران انتظامي كلانتري ۱۱ شهرستان بروجن در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي و مبارزه با قاچاق کالا بويژه کالاي دخاني اقدام به کنترل خودروهاي عبوري در اين شهرستان کردند.

وي ادامه داد: ماموران انتظامي در کنترل محور مواصلاتي بروجن – اصفهان يک دستگاه خودرو زانتيا حامل بار قاچاق را شناسايي و با شگردهاي خاص پليسي متوقف و تعداد ۴۲۰ هزار نخ سيگارخارجي از داخل اين خودرو كشف کردند.

فرمانده انتظامي استان چهارمحال و بختياري با اشاره به اينکه در اين رابطه يك نفر دستگير شد ادامه داد، برخورد با سودجويان و مقابله با قاچاقچيان به صورت مستمر در دستور كار پليس استان قرار دارد و از

شهروندان خواست، در صورت مشاهده موارد مشکوک مراتب را سريعا با شماره تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

 

توقيف سواري پژو با ۲۰۷ هزار نخ سيگار قاچاق

فرمانده انتظامي عجب شير آذربايجان شرقي از توقيف سواري پژو با ۲۰۷ هزار و ۸۰۰ نخ سيگار قاچاق به ارزش ۲۳۰ميليون ريال در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ پاسدار رضا اصلاني فر در تشريح اين خبر گفت: ماموران يگان امداد اين شهرستان در راستاي مبارزه با قاچاق کالا اقدام به کنترل خودروهاي عبوري در اين شهرستان نمودند.

وي افزود: ماموران در اين راستا يک دستگاه خودرو پژو حامل بار قاچاق را شناسايي و پس از مسافتي تعقيب و گريز، خودرو را که مجهز به سيستم دودزا بودمتوقف و در بازرسي از خودرو ۲۰۷ هزار و ۸۰۰ نخ سيگار قاچاق به ارزش تقريبي ۲۳۰ميليون ريال كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان عجب شير در خاتمه بابيان اينکه تلاش مأموران براي شناسايي و دستگيري متهمان متواري ادامه دارد گفت: پليس با تمام توان آماده مقابله با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مي باشد و شهروندان مي توانند در صورت داشتن هرگونه اخبار و اطلاعات به مرکزفوريتهاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

۵۰۰ هزار نخ سيگار قاچاق از انبارهاي رباط کريم کشف شد

فرمانده انتظامي شهرستان رباط کريم غرب استان تهران از کشف ۵۰۰ هزار نخ سيگار خارجي قاچاق خبر داد.

،سرهنگ”جعفر عليزاده” با اعلام اين خبر گفت:مأموران پليس آگاهي در پي بازرسي هاي به عمل آمده از مغازه ها و اجراي طرح ايست و بازرسي در محورهاي اصلي موفق به کشف ۵۰۰ هزار نخ سيگار خارجي قاچاق شدند.

وي افزود:مأموران پليس آگاهي در پي فعاليت هاي اطلاعاتي، انبارهاي سيگار قاچاق را شناسايي و پس از هماهنگي مقام قضائي وارد مغازه ها شده و در بازرسي به عمل آمده موفق به کشف ۵۰۰ هزار نخ سيگار خارجي قاچاق شده و متهمان را دستگير و جهت بررسي و بازجويي به پليس آگاهي انتقال دادند.

“عليزاده”ادامه داد:متهمان دستگير شده در بازجويي هاي پليسي به جرم خود اعتراف کرده و در ادامه گفتند سيگارهاي قاچاق کشف شده را در استان هاي جنوبي بارگيري کرده و قصد فروش آنها را داشته که با هوشياري مأموران موفق نشده که پس از تشکيل پرونده، جهت سير مراحل قانوني تحويل مرجع قضائي شدند.

 

پلمب ۶ مغازه با ۳۹ هزارو۸۰۰ نخ سيگار قاچاق

   ماموران پليس آگاهي استان يزد در بازرسي از شش باب مغازه که در توزيع و پخش کالاهاي دخاني فعاليت داشتند، ۳۹ هزار ۸۰۰ نخ سيگار خارجي قاچاق را کشف کردند.

   سرهنگ ” عليرضا خالقي” بيان داشت: در اجراي طرح سراسري مبارزه با قاچاق کالاي دخاني، از شش باب مغازه در سطح شهر يزد بازديد به عمل آمد.

رئيس پليس آگاهي استان يزد ادامه داد: با توجه به اينکه اين مغازه ها در امر تهيه و توزيع کالاهاي دخاني فعاليت داشتند ماموران پليس بازرسي دقيقي را از اين مغازه ها انجام دادند.

خالقي گفت: در بازرسي انجام شده، ۳۹ هزار۸۰۰ نخ انواع سيگارهاي خارجي قاچاق فاقد مجوز گمرکي با مارک هاي مختلف کشف شد.

عليرضا خالقي با بيان اينكه ارزش ريالي سيگارهاي كشف شده بيش از ۵۹ ميليون ريال برآورد شده است يادآور شد: در اين خصوص شش متهم نيز دستگير و به اداره تعزيرات حکومتي يزد معرفي شدند.

خودرو سانتافه حامل ۴۸ هزار نخ سيگار قاچاق بود

مأموران يگان امداد شهرستان شيراز ضمن توقيف يك دستگاه خودرو سانتافه، ۴۸ هزار و ۸۰۰ نخ سيگار قاچاق كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان شيراز با اعلام اين خبر گفت: مأموران يگان امداد اين فرماندهي هنگام گشت زني در حوزه استحفاظي خود به يك دستگاه خودرو سانتافه مظنون و بلافاصله خودرو را جهت بررسي بيشتر متوقف كردند.

سرهنگ “بهادر اسماعيلي” ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو تعداد ۴۸ هزار و ۸۰۰ نخ انواع سيگار خارجي و قاچاق كشف شد.

اين مقام انتظامي تصريح كرد: در اين خصوص راننده و سرنشين خودرو دستگير و به همراه كالاي قاچاق كشف شده به مقر انتظامي انتقال داده شدند.

وي در پايان از شهروندان خواست هر گونه موارد مشكوك را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

 

کشف ۲۸۰۰۰ نخ سيگار خارجي قاچاق در فامنين

فرمانده انتظامي شهرستان “فامنين” همدان از کشف ۲۸ هزار نخ سيگار خارجي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “معصومي” در تشريح اين خبر گفت: مبارزه با کالاهاي خارجي که بصورت غيرمجاز و ازمبادي غير رسمي بصورت قاچاق وارد کشورمي شوند وباعث ضربه زدن به پيکر اقصاد کشور مي شوند، يکي از مهمترين وظيفه سبز پوشان ناجا مي باشد.

وي در ادامه اظهار داشت: دراين راستا کارکنان پليس امنيت عمومي اين شهرستان اقدام به کنترل محورهاي ورودي شهرستان و همچنين کسبه و بازاريان مي نمايد .

اين مقام انتظامي در ادامه بيان داشت: طي چند روز اخير در راستاي اجراي طرح مبارزه با قاچاق کالا خارجي در بازرسي به عمل آمده از مغازه اي که در امر توزيع سيگار خارجي قاچاق فعاليت دارد، تعداد ۲۸ هزار نخ سيگار خارجي غير مجاز کشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان فامنين در ادامه اظهار داشت: متهم به همراه سيگار کشف شده به يگان انتظامي منتقل شد و پس از تکميل پرونده جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد.

سرهنگ معصومي در خاتمه بيان داشت: از شهروندان درخواست داريم که همانند گذشته ما را درامر حفظ نظم وامنيت مطلوب در شهرستان ياري نمايند وهرگونه خبر در خصوص کالاي قاچاق ،مواد مخدر ،ايجاد مزاحمت وسرقت را ازطريق سامانه ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

کشف سيگار قاچاق در آمل

با هوشياري ماموران انتظامي شهرستان آمل بالغ بر ۵۰۰۰۰ نخ انواع سيگار قاچاق کشف و ضبط شد .

باتوجه به اجراي طرح هاي مختلف در ارتقاء امنيت اجتماعي به ويژه مبارزه با قاچاق کالا ، ماموران پليس آگاهي شهرستان آمل نيز اجراي طرح هاي مختلف را در دستور کار خود قرار داده اند .

بنابراين گزارش ، ماموران پليس آگاهي طي بازديد از چند باب مغازه موفق به کشف و ضبط ۵۰۰۰۰نخ سيگار قاچاق شدند..

گفتني است ، با ضبط محموله قاچاق ، متهم نيز دستگير و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضايي شد .

۲۵۰ هزار نخ سيگار قاچاق در خودروي ام وي ام

مأموران يگان امداد شهرستان “پاسارگاد” استان فارس ضمن توقيف يك دستگاه خودرو ام وي ام ، ۲۵۰ هزار نخ سيگار قاچاق كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان پاسارگاد با اعلام اين خبر گفت: مأموران يگان امداد اين فرماندهي هنگام كنترل خودروهاي عبوري در يكي از محورهاي مواصلاتي به يك دستگاه خودرو ام وي ام مظنون و بلافاصله خودرو را جهت بررسي بيشتر متوقف كردند.

سرهنگ ” كرم ا… گودرزي ” ادامه داد: در بازرسي از اين خودرو تعداد ۲۵۰هزار نخ انواع سيگار خارجي و قاچاق كشف شد.

 

اين مقام انتظامي تصريح كرد: در اين خصوص راننده و سرنشين خودرو دستگير و به همراه كالاي قاچاق كشف شده به مقر انتظامي انتقال داده شدند.

وي در پايان از شهروندان خواست هر گونه موارد مشكوك را از طريق تلفن ۱۱۰ به پليس اطلاع دهند.

 

کشف قريب به ۱۰۰ هزار نخ سيگار قاچاق در ميناب

با تلاش مأموران انتظامي ميناب استان “هرمزگان” سواري پژو ۴۰۵ حامل ۹۸ هزار و ۸۰۰ نخ سيگار خارجي قاچاق در اين شهرستان توقيف شد.

سرگرد “حسن بابايي” جانشين فرمانده انتظامي ميناب با اعلام اين خبر گفت: شب گذشته مأموران کلانتري ۱۱ شهرستان حين گشت زني سطح حوزه استحفاظي به يک دستگاه خودرو پژو ۴۰۵ مشکوک و جهت بررسي آن وارد عمل شدند.

وي افزود: مأموران با متوقف کردن خودرو در بازرسي از آن ۹۸ هزار و ۸۰۰ نخ سيگار خارجي قاچاق و فاقد هرگونه مجوز قانوني کشف کردند.

اين مسئول انتظامي با اشاره به دستگيري يک تن در اين رابطه خاطرنشان کرد: متهم دستگير شده با تشکيل پرونده قضايي جهت سير مراحل قانوني به دادسرا معرفي شد.

 

کشف داروهاي غيرمجاز و قاچاق در اسدآباد

فرمانده انتظامي شهرستان “اسدآباد” همدان از کشف وجمع آوري تعداد زيادي قرص روان گردان قاچاق و خارج از شبکه عرضه در سطح اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “داود علي بخشي” در تائيد خبر خود بيان داشت: در راستاي اجراي طرح ارتقاء امنيت اجتماعي به ويژه منطقه اي که با تشکيل اکيپ هايي از پليس امنيت عمومي و مجمع امورصنفي شهرستان جهت بازديد از صنوف تشکيل شد، پليس اسداباد توانست به توفيقات وکشفيات چشمگيري دست يابد.

وي افزود : درپي اخبار و اطلاعات واصله مبني بر فروش داروهاي روان گردان در سطح تعدادي از صنوف غير مجاز و متخلف، بلافاصله با تشکيل اکيپ هاي تلفيقي، رسيدگي به اين موضوع در دستور کارپليس قرارگرفت.

اين مقام انتظامي ادامه داد: طي هماهنگي با مراجع قضايي بصورت ضربتي از صنوف موصوف، بازديد و سرکشي بعمل آمد که در نتيجه ضمن کشف تعداد ۲ هزار و ۴۴۹ عدد انواع قرص روان گردان، تعداد ۴ نفر در اين رابطه دستگير شدند.

سرهنگ علي بخشي دربخش ديگري از سخنان خود با اشاره به عملکرد ساير يگان ها طي ۴۸ ساعت گذشته عنوان داشت : کشف تعداد قابل توجهي اقلام ضدفرهنگي، دستگيري ۲۳ نفر مجلوب، معتاد پرخطر و متهم درساير حوزه هاي جرائم و همچنين توقيف تعداد ۱۷ دستگاه وسائط نقليه مزاحم و متخلف از اقدامات اين طرح مي باشد.

فرمانده انتظامي شهرستان اسدآباد در خاتمه با هشدار به افراد متخلف مبني براينکه فعاليت آنها از چشم تيزبين پليس پنهان نخواهد ماند، يادآورشد: در اين رابطه پرونده قضايي براي متهمان تشکيل وجهت سير مراحل قانوني به مراجع قضايي معرفي شدند.

 

كشف ۲۸ هزار قلم داروي غير مجاز در بندر گز

فرمانده انتظامي بندرگز استان گلستان از كشف ۲۸ هزار قلم انواع قرص غيرمجاز خبر داد.

سرهنگ علي اكبر خرمي   گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق كالاي پليس آگاهي با همكاري يگان امداد و نماينده اداره صنعت، معدن و تجارت يا اجراي ايست و بازرسي مقطعي رئيس پليس راه نوكنده موفق به توقيف سواري پژو حامل داروي غير مجاز شدند.

وي گفت: در بازرسي از خودروي مورد نظر بيش از ۲۸ هزار قلم انواع داروي غير مجاز كشف شد.

اين مقام انتظامي در ادامه گفت: ماموران اين يگان در عملياتي ديگر موفق به كشف بيش از ۳۱ هزار نخ سيگارت قاچاق شدند.

وي تاكيد كرد: در اين عمليات ۵۰ پاكت تنباكو نيز كشف شد.

فرمانده انتظامي بندرگز در پايان با اشاره به دستگيري ۳ نفر در اين عمليات خاطر نشان كرد: كالا هاي كشف شده پس از صورت جلسه تحويل اداره صنعت ، معدن و تجارت شهرستان شد.

 

دپوي آمپول هاي هموفيلي قاچاق لو رفت

فرمانده انتظامي شهرستان جلفا آذربايجان شرقي از کشف دپوي آمپول هاي هموفيلي قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ کاظم دهقاني در تشريح خبر فوق گفت: سودجويان عرصه سلامتي در پي دپوي آمپول هاي هموفيلي بوده تا در فرصت مناسب قاچاق کرده و به مرکز استان و ساير مناطق ببرند.

فرمانده انتظامي جلفا افزود: ماموران پليس پس از دريافت اين خبر با هماهنگي مقام قضايي در يک عمليات منسجم توانستند تعداد ۶۰۰ عدد آمپول هاي هموفيلي به همراه پودر و ساير متعلقات کشف و ضبط کنند.

اين مقام انتظامي از دستگيري عامل دپو و قاچاق خبر داده و گفت: پرونده دراين زمينه تشکيل و جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع ذيصلاح قانوني خواهد شد.

سرهنگ دهقاني در پايان گفت: پليس همواره در پي مخلان امنيت اقتصادي،اجتماعي و سلامت مردم بوده و بطور شبانه روزي با شماره تلفن ۱۱۰ با چشماني بيدار و با گوش شنوا آماده دريافت اخبار و اطلاعات مردمي در تمام زمينه ها است و هميشه و همه جا در خدمت حفظ و ارتقاء امنيت ايران اسلامي مي باشد.

 

توقيف ۱۳ هزار داروي قاچاق در “آهوان”

سواري تيبا پس از بارگيري محموله سنگين قرص و كپسول خارجي غيرمجاز در تهران، در گردنه “آهوان” محور سمنان – دامغان توقيف شد.

برابر اعلام معاونت عمليات فرماندهي انتظامي استان سمنان، ساعت ۵ صبح روز گذشته ماموران پاسگاه آبخوري در حال كنترل خودروهاي عبوري محورسمنان- دامغان به يك دستگاه تيبا مظنون شدند.

در اين گزارش آمده است، خودروي سواري توقيف و در بازديد از آن ۱۲ هزار ۸۵۵ عدد انواع داروهاي غير مجاز شامل قرص و كپسول هاي تقويتي خارجي كشف شد.

راننده ۵۰ ساله سواري تيبا اين محموله قاچاق را از تهران بارگيري و به مقصد مشهد در حال حركت بود.

بر اساس اين گزارش، متهم به همراه اموال كشف شده پس از تكميل تحقيقات به دادسرا معرفي و تحويل شدند.

 

 دستگيري يک باند ۳ نفره

کارگاه ساخت داروهاي تقلبي در خوزستان متلاشي شد.جانشين فرماندهي انتظامي استان خوزستان از کشف ۸۰ هزار عدد انواع قرص و کپسول غير مجاز با شناسايي يک کارگاه ساخت داروهاي تقلبي در “اهواز” خبر داد .

سرهنگ “سيد محمد صالحي” دقايقي پيش در گفتگو با خبرنگاران گفت: پليس مبارزه با مواد مخدر استان ، طي چند روز اخير طي يک عمليات گسترده پليسي و اطلاعاتي با همکاري سربازان گمنام امام زمان (عج) ، موفق شدند يک باند تهيه و توزيع داروهاي تقلبي را درسطح شهر “اهواز” شناسايي و متلاشي کنند .

وي افزود: اين باند در يکي از مناطق حاشيه اي شهر اهواز داروهاي تقلبي را تحت عنوان داروهاي بدنسازي تهيه و عرضه مي کردند .

سرهنگ “صالحي” در ادامه گفت: در بازرسي از کارگاه ساخت داروهاي تقلبي که با هماهنگي مقام قضايي صورت گرفت قريب به ۸۰ هزار انواع قرص و کپسول ،بيش از ۲۰ هزار آمپول تقلبي بدنسازي و بيش از ۵۰۰ کيلو پودر بدنسازي تقلبي کشف شد .

اين مقام انتظامي اظهار داشت: اعضاي اين باند که ۳ نفر بودند ، دستگير و با تشکيل پرونده به مراجع قضايي معرفي شدند .

جانشين فرماندهي انتظامي استان خوزستان در خاتمه با اشاره به اينکه ، حجم کشفيات داروهاي تقلبي کشف شده در سطح استان بي سابقه بوده است به جوانان توصيه کرد در انجام فعاليت هاي ورزشي خود بدون تجويز پزشک از داورهاي مکمل استفاده نکنند و جهت تهيه مکمل هاي ورزشي به داروخانه و مراکز معتبر و داراي مجوز مراجعه کنند.

 بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *