بازدید این صفحه: 521

پرستاران دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از وزیر بهداشت قدردانی کردند

اخبار,خبر,خبر جديد,اخبار جديد,خبر جديد از وزارت بهداشت,اخبار جديد از وزارت بهداشت,وزارت بهداشت (1)

طی نامه ای به وزیر بهداشت

  پرستاران دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان از وزیر بهداشت قدردانی کردند

 

جمعی از پرستاران دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان طی نامه ای به وزیر بهداشت از ایشان به دلیل واگذاری بیمارستان ۱۶۳ تختخوابی پیامبر اعظم (ص) شهرستان قشم به وزارت بهداشت و دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان قدردانی کردند.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ در این نامه که به امضای جمعی از پرستاران قشم و بندرعباس رسیده، آمده است: واگذاری بیمارستان ۱۶۳ تختخوابی پیامبر اعظم(ص) به وزارت بهداشت موجی از سرور و شادمانی را بین مردم جزیره قشم و دلسوزان نظام سلامت ایجاد کرد.

در این نامه آمده است: در نخستین روزهای سالی که مزین به شعار دولت و ملت؛ همدلی و هم زبانی است، این گام مهم یکی از دغدغه های اصلی مردم و مسئولین شهرستان و استان را برطرف کرد؛ چرا که نگرانی ۱۲۰ هزار نفر از مردم از واگذاری این بیمار ستان به بخش خصوصی را برطرف کرد.

در نامه پرستاران به وزیر بهداشت آمده است: اهمیت این امر مبارک زمانی روشن تر می شود که بدانیم قاطبه این جمعیت در روستاهای جزیره ساکن هستند و از توان مالی چندانی برخوردار نیستند و همینطور شرایط اقلیمی و بلا خیز بودن این منطقه و بروز حوادثی از جمله زلزله، حوادث دریایی و صعوبت انتقال بیماران به مرکز استان به ویژه در شرایط نامساعد جوی اهمیت کار را دو چندان می کند.

در پایان نامه آمده است: ما جمعی از پرستاران در جزیره قشم و بندرعباس به نمایندگی از کل جامعه پرستاری استان و همکاران نظام سلامت و مردم استان هرمزگان، این اقدام مدبرانه و جهادی وزیر را ارج نهاده و مراتب تشکر را اعلام می داریم.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *