بازدید این صفحه: 505

برگزاری دومین کنگره بین المللی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت

اخبار,خبر,خبر جديد,اخبار جديد,خبر جديد از وزارت بهداشت,اخبار جديد از وزارت بهداشت (2)

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه خبر داد:

  برگزاری دومین کنگره بین المللی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت( ارائه ۹۰ سخنرانی و ۵۰۰ مقاله پوستر)

 

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از برگزاری دومین کنگره بین المللی و ششمین کنگره ملی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران با شعار «سلامت در تمام سیاست ها» خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه با اعلام این خبر گفت: این کنگره باحضور استادان صاحب نظر داخلی و خارجی، دانشجویان و با مشارکت انجمن های بین المللی و ملی فعال در این عرصه در کرمانشاه و با هدف هم اندیشی اساتید مجرب داخلی و خارجی و تبادل آخرین روش ها و اطلاعات علمی در زمینه آموزش و ارتقای بهداشت در جامعه ایران و دستیابی به راهکارها و مؤلفه های مطلوب در زمینه توسعه سطح سلامت، ۲۹ تا ۳۱ اردیبهشت ماه در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

دکتر حسین کریم افزود: در این کنگره بین المللی انجمن علمی و بین المللی آموزش و ارتقای بهداشت، انجمن علمی آموزش بهداشت و ارتقای سلامت ایران و دفتر آموزش بهداشت و ارتقای سلامت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و برخی سازمانهای سلامت محور مشارکت دارند.

وی بیان داشت: دبیرخانه کنگره از شهریور ماه سال گذشته براساس برنامه ریزی های اصولی پیشرفته و براساس محورهای تعیین شده تحت عناوین خودمراقبتی فردی، خانوادگی و اجتماعی، تعهد برای توانمندسازی فردی و اجتماعی، جلب حمایت همه جانبه برای سلامت در همه سیاست ها، خلاقیت و نوآوری در فعالیت های آموزش و ارتقای سلامت، آموزش و ارتقای سلامت در جمعیت های حاشیه نشین، عدالت در سلامت و سبک زندگی سالم در محل دانشکده بهداشت فعالیت خود را آغاز کرد.

دکتر کریم ادامه داد: پایان زمان تعیین شده برای ارسال مقاله، تعداد ۱۰۰۰ مقاله به دبیرخانه ارسال شد و هیأت داوران از این تعداد مقاله دریافتی تعداد۶۰۰ مقاله را انتخاب که ۱۸ مقاله به صورت سخنرانی اصلی، ۷۲ مقاله به صورت سخنرانی کوتاه و۵۰۰ مقاله به صورت پوستر پذیرفته شده است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دبیرخانه کنگره قدم های مؤثر در جلب همکاری سایر سازمان های سلامت محور وکارخانجات و شرکت های بخش خصوصی برای برگزاری هرچه بهتر کنگره برداشته است و انتظار داریم با توجه به تعداد مقالات و حضور اساتیدی از کشورهای امریکا، انگلیس، فرانسه، اوکراین، قزاقستان و عمان خروجی و دستاوردهای علمی این کنگره، در زمینه آموزش و ارتقای سلامت مؤثر باشد.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *