بازدید این صفحه: 508

برگزاری همایش سراسری دبیران شوراهای صنفی دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

اخبار,خبر,خبر جديد,اخبار جديد,خبر جديد از وزارت بهداشت,اخبار جديد از وزارت بهداشت,وزارت بهداشت,وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکي (1)

مدیرکل دانشجویی خبر داد:

  برگزاری همایش سراسری دبیران شوراهای صنفی دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور

 

مدیر کل دانشجویی وزارت بهداشت از برگزاری همایش سراسری دبیران شوراهای صنفی دانشجویی دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور با حضور معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ دکتر نبی مطلبی مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت گفت: همایش از شنبه ۲۶ اردیبهشت ماه آغاز و تا دو‌شنبه ۲۸‌ اردیبهشت در خزرآباد ساری ادامه دارد. در این همایش بالغ بر ۵۰۰ دبیر شورای صنفی دانشکده‌ها و خوابگاه‌های دانشگاه‌های علوم پزشکی گرد هم می‌آیند.

وی اظهار کرد: جمع دانشجویان، مسئولان معاونت فرهنگی و دانشجویی وزارت بهداشت و مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور حضور دارند. نشست مدیران دانشجویی و فرهنگی دانشگاه‌ها در حاشیه این همایش روز ۲۶ اردیبهشت برگزار می‌شود.

مدیرکل دانشجویی وزارت بهداشت افزود: در این همایش سراسری برنامه‌های آموزشی و تفریحی همراه با برگزاری مسابقه در نظر گرفته شده است. برنامه ویژه جنگ شبانه فرهنگی هنری، یکشنبه ۲۷‌ اردیبهشت برپا می‌شود.

مطلبی با اشاره به اینکه برنامه‌های آموزشی و توجیهی این همایش در پنج محور اصلی تنظیم شده‌اند، گفت: کارگاه‌های سازمان و تشکیلات دانشگاه‌ها، شیوه‌های مقابله با آسیب‌های شایع دوران دانشجویی، آسیب‌شناسی شوراها، الگوی منطقی مطالبات دانشجویی، نقش دانشجویان در پیشبرد مسائل دانشگاه‌ها، مدیریت خوابگاهی و کارگاه تعاملات بین بخشی، فرهنگ و دانشجو از برنامه‌های آموزشی- توجیهی این همایش سراسری هستند.

وی با تاکید بر اینکه برنامه‌های آموزشی ورزشی از بخش‌های قابل توجه این همایش است، اظهار کرد: آموزش ورزش‌های همگانی، ورزش صبحگاهی و معرفی رشته‌های ورزشی همگانی- خوابگاهی از برنامه‌های این همایش سراسری است.

گفتنی است در این همایش سراسری کارگاه‌های آموزشی- توجیهی، برنامه‌های ورزشی و تفریحی و جنگ فرهنگی هنری برگزار می‌شود. در پایان همایش دانشجویان با معاون فرهنگی و دانشجویی وزیر بهداشت نشست پرسش و پاسخ خواهند داشت.

 بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *