بازدید این صفحه: 599

پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت به عنوان پایگاه برتر انتخاب شد

وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکي,اطلاعات پزشکي,مقالات پزشکي,خبر هاي جديد از دنياي پزشکي

در پنجمین جشنواره فاوا:

  پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت به عنوان پایگاه برتر انتخاب شد

 

با حضور معاون اول رییس جمهور در پنجمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (فاوا) مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت در محور اطلاع رسانی و رسانه های نوین در بخش پایگاه های اطلاع رسانی حوزه عمومی برگزیده شد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ در مراسمی که امروز با حضور معاون اول رییس جمهور، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات و مسئولین، اساتید و کارشناسان حوزه ارتباطات و فناوری اطلاعات برگزار شد، مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در محور اطلاع رسانی و رسانه های نوین در بخش پایگاه های اطلاع رسانی حوزه عمومی برگزیده شد و لوح تقدیر و تندیس این جشنواره به رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت اهدا شد.

بنابر این گزارش در این جشنواره همچنین دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی در محور عمومی اطلاع رسانی و رسانه های نوین پایگاه اطلاع رسانی نیز در حوزه آموزشی این محور برگزیده شد.

در متن لوح تقدیر که به امضای دکتر محمود واعظی وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات رسیده است، آمده است:

 

مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی

با عنایت به نظر هیات داوران به عنوان برگزیده پنجمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات (یادواره شهید دکتر قندی) در محور اطلاع رسانی و رسانه های نوین در بخش پایگاه های اطلاع رسانی حوزه عمومی انتخاب شده اید؛ این لوح سپاس به نشانه قدردانی و به پاس ارج نهادن به تلاش های آن مرکز اهدا می شود.

گفتنی است: جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات با هدف قدردانی از تمامی تلاشگران و فعالان عرصه فاوا و صنعت های مرتبط برای نخستین بار در اردیبهشت سال ۱۳۹۰ همزمان با روز جهانی ارتباطات برگزار گردید. این حرکت در سالهای بعد استمرار یافت و در حال حاضر وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در راستای اهداف و وظایف محوله و به منظور ارتقاء و توسعه کاربرد و افزایش توانمندی بخش ICT با هدف ایجاد شور و نشاط در این حوزه، پنجمین جشنواره ملی ارتباطات و فناوری اطلاعات را برگزار کرد.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *