بازدید این صفحه: 470

آغاز به کار دومین کنگره بین المللی آموزش و ارتقای سلامت در کرمانشاه

اخبار جديد از وزارت بهداشت,وزارت بهداشت,وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکي,اطلاعات پزشکي,مقالات پزشکي,خبر هاي جديد از دنياي پزشکي

آغاز به کار دومین کنگره بین المللی آموزش و ارتقای سلامت در کرمانشاه

 

دومین همایش بین المللی و ششمین کنگره ملی آموزش و ارتقای سلامت با حضور میهمانان خارجی و داخلی، سخنرانان و متخصصان در کرمانشاه آغاز به کار کرد.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ در افتتاحیه این کنگره استاندار کرمانشاه، رییس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه، نماینده انجمن آموزش و ارتقای سلامت جهانی (IUHPE)، یک عضو فرهنگستان علوم پزشکی، دبیر انجمن آموزش و ارتقای سلامت ایران و سرپرست دفتر آموزش و ارتقای سلامت وزارت بهداشت سخنرانی کردند.

بنا بر این گزارش سخنرانان این همایش با تاکید بر جایگاه آموزش در امر ارتقای سلامت و Health Education و Health Promotion در نظام سلامت، خواهان توجه بیشتر نظام سلامت به آموزش بهداشت و همچنین هماهنگی بیشتر برنامه های آموزش پزشکی و سایر برنامه های نظام سلامت با امر آموزش و ارتقای سلامت و آموزش بهداشت شدند.

گفتنی است این کنگره که در سالن آمفی تئاتر «انتظار» شهرستان کرمانشاه برگزار می شود تا روز ۵ شنبه ۳۱ اردیبهشت ادامه خواهد داشت و بالغ بر ۹۰ سخنرانی و ۵۱۱ پوستر در این کنگره به سمع و نظر شرکت کنندگان خواهد رسید.

برگزاری نمایشگاه جانبی از دستاوردهای سلامت استان کرمانشاه و صنایع دستی این استان بخش دیگری از کنگره بین المللی آموزش و ارتقای سلامت است.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *