بازدید این صفحه: 729

آخرین اخبار کشفیات سیگار قاچاق در هفته گذشته اعلام شد

,اخبار جديد از وزارت بهداشت,وزارت بهداشت,وزارت بهداشت و درمان و اموزش پزشکي,اطلاعات پزشکي,مقالات پزشکي,خبر هاي جديد از دنياس پزشکي (2)

آخرین اخبار کشفیات سیگار قاچاق در هفته گذشته اعلام شد

 با تلاش نیروهای انتظامی و پلیس، هزاران نخ سیگار قاچاق و محصولات دارویی غیرمجاز کشف و ضبط شد.

.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ به نقل از پایگاه خبری پلیس آگاهی، بیش از هزاران نخ سیگار در استان های کردستان، اصفهان، فارس، خوزستان و تهران و نیز مقادیری داروهای غیرمجاز در استان سمنان کشف و ضبط شد.

.

اخبار کشفیات سیگار قاچاق و داروهای غیرمجاز در هفته گذشته به شرح زیر است:

 .

کشف ۱۶۰ هزار نخ سيگار قاچاق در بانه

ماموران انتظامي شهرستان بانه استان کردستان، موفق به کشف ۱۶۰ هزار نخ سيگار قاچاق شدند.

فرمانده انتظامي شهرستان بانه، کشف تعداد ۱۶۰ هزار نخ سيگار قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حميد رضا اکبري” افزود: اين تعداد سيگار در يک دستگاه خودرو تويوتا ۳ اف بارگيري شده بود، که با تيزهوشي ماموران پاسگاه “کوخان” حين تردد در محور بانه – سردشت توقيف شد.

وي خاطر نشان کرد : ارزش اين کشفيات ۱۲۰ ميليون ريال برآورد شده است.

 

۱۲۰ هزار نخ سيگار در پژو

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان از توقيف خودرو پژو با۱۲۰هزار نخ سيگار قاچاق خبر داد.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان در تشريح اين خبر گفت: ماموران يگان امداد اين فرماندهي در راستاي مبارزه با قاچاق کالا اقدام به کنترل خودروهاي عبوري در اين شهرستان كردند.

سرهنگ “ياردوستي” افزود: ماموران يک دستگاه خودرو پژو حامل بار قاچاق را شناسايي و پس از مسافتي تعقيب و گريز، خودرو را متوقف و در بازرسي از آن۱۲۰ هزار نخ سيگار قاچاق كشف كردند.

فرمانده انتظامي شهرستان اصفهان بابيان اينکه در اين رابطه دو نفر دستگير شدند، گفت: پليس با تمام توان آماده مقابله با قاچاقچيان و مخلان نظم و امنيت اقتصادي مي باشد و شهروندان مي توانند هرگونه اخبار و اطلاعاتي در اين زمينه را به مرکز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

کشف ۷۲ هزار نخ سيگار قاچاق در “لارستان”

فرمانده انتظامي شهرستان لارستان استان فارس از كشف ۷۲ هزار و ۳۸۰ نخ سيگار قاچاق در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ “حسين خليفه” با اعلام اين خبر گفت :مأموران پليس امنيت عمومي شهرستان مطلع شدند که تعدادي از واحدهاي صنفي در يكي از روستاها اقدام به فروش سيگار قاچاق مي نمايند.

وي ادامه داد: در اين راستا مأموران ضمن هماهنگي با مقام قضائي به محل هاي مورد نظر اعزام شدند.

اين مقام انتظامي گفت: در بازرسي از دو باب واحد صنفي تعداد ۷۲ هزار و ۳۸۰ نخ سيگار قاچاق كشف و دو نفر متهم دستگير شدند.

سرهنگ “خليفه” گفت: متهمان با تشكيل پرونده به مرجع قضائي معرفي شدند.

کشف ۲۲ هزار نخ سيگار قاچاق خارجي در “دزفول”

فرمانده انتظامي شهرستان دزفول خوزستان از کشف ۲۲ هزار نخ سيگار قاچاق خارجي در اين شهرستان خبر داد.

سرهنگ” احمد چنداز” درتشريح اين خبر اظهار داشت: در پي کسب خبري مبني بر اينکه شخصي در مغازه خود اقدام به نگهداري و توزيع سيگار خارجي قاچاق مي نمايد، موضوع در دستور کار پليس نظارت بر اماکن عمومي شهرستان دزفول قرار گرفت.

وي در ادامه افزود : ماموران پس از انجام اقدامات اطلاعاتي محل نگهداري سيگارهاي قاچاق را که در يک باب مغازه بود شناسايي کردند و پس از هماهنگي با مقام قضايي تعداد ۲۲ هزار نخ انواع سيگار قاچاق کشف شد .

فرمانده انتظامي شهرستان دزفول در خاتمه با اشاره به اينکه پليس با تمام توان آماده مقابله با قاچاقچيان کالا و مخلان نظم اقتصادي است، ازشهروندان خواست، هرگونه اخبار و اطلاعات خود را به مرکزفوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

کشف ۷۱۰ هزار نخ سيگار قاچاق در کردستان

ماموران انتظامي شهرستان بانه استان کردستان ، ۷۱۰ هزار نخ سيگار قاچاق کشف کردند.

جانشين انتظامي استان کردستان، از کشف تعداد ۷۱۰ هزار نخ سيگار خارجي قاچاق در شهرستان بانه خبر داد.

سرهنگ پاسدار “جعفر آژنگ” افزود: اين محموله در يک دستگاه خودروي تويوتا ۳ اف بارگيري شده بود، که با اشراف اطلاعاتي ماموران مديريت مبارزه با قاچاق کالا و ارز پليس آگاهي بانه، حين تردد در يکي از محورهاي فرعي شهرستان شناسايي و متوقف شد.

وي خاطرنشان کرد: ارزش سيگارهاي کشف شده ۳۰۰ ميليون ريال تعيين شد.

 

توقيف تاكسي با ۶۰ هزار نخ سيگار قاچاق در “آبخوري”

‌سواري پژو پس از بارگيري ۶۰ هزار نخ سيگار خارجي قاچاق در تهران، به سمت مشهد در حركت بود كه در طرح ايست و كنترل پليس سمنان توقيف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان سمنان در تشريح اين مطلب به خبرنگار ما گفت: ساعت ۴:۳۰ بامداد ماموران گشت انتظامي پاسگاه آبخوري حين كنترل خودروهاي عبوري محور تهران- مشهد به يك دستگاه پژو تاكسي مظنون شدند.

سرهنگ “سيدموسي حسيني” افزود: پس از ايست پليس و توقف خودرو مشخص شده راننده ۵۰ ساله و سبزواري پژو از تهران به مقصد مشهد در حركت است.

وي به بازديد ماموران انتظامي از خودروي مظنون اشاره و تصريح كرد: از صندوق عقب اين تاكسي، ۵۹ هزار و ۸۰۰ نخ سيگار خارجي قاچاق با مارك “اسي مالبرو” به ارزش ۱۰۰ ميليون ريال كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان سمنان بر اجراي مستمر و برنامه ريزي شده كنترل محورهاي مواصلاتي به منظور مبارزه با قاچاق كالا و سوخت تاكيد و از عموم مردم خواست تا در صورت اطلاع از هرگونه فعاليت غيرقانوني در اين حوزه، مراتب را با مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ در ميان بگذارند.

 

كشف بيش از ۸۳ هزار نخ سيگار قاچاق در خميني شهر

در راستاي مبارزه با كالاي دخاني قاچاق، ۸۳ هزار و ۶۰۰ نخ سيگار خارجي قاچاق در بازرسي از شش واحد صنفي در شهرستان خميني شهر اصفهان كشف شد.

فرمانده انتظامي شهرستان خميني شهر دراين ‌باره گفت: در راستاي مبارزه با توزيع كنندگان كالاي دخاني قاچاق در پي كسب خبري مبني بر فعاليت چند واحد صنفي در زمينه تهيه و توزيع انواع سيگار و كالاي قاچاق، موضوع در دستور كار ماموران پليس آگاهي و اداره نظارت بر اماكن عمومي پليس امنيت عمومي اين فرماندهي قرار گرفت.

سرهنگ ” احمدي” افزود: پس از انجام تحقيقات لازم و كسب اطمينان از درستي موضوع مأموران با هماهنگي مقام قضايي از شش واحد صنفي مورد نظر بازرسي به عمل آوردند كه در نتيجه اين عمليات تعداد ۸۳ هزار و ۶۰۰ نخ سيگار خارجي قاچاق كشف شد.

اني مقام انتظامي گفت: در اين رابطه پرونده مقدماتي تشكيل و با متصدي واحدهاي صنفي مذكور نيز برخورد قانوني صورت گرفت.

اين مقام مسئول به تمامي واحدهاي صنفي در خصوص فروش خارج از چرخه عرضه توزيع كالاهاي وارداتي و فروش كالاهاي قاچاق هشدار داد و گفت: تمامي واحدهاي صنفي زير نظر پليس و اداره اماكن عمومي قرار دارند و در صورت تخلف و عدم توجه به تذكرات پليس با آنان برخورد قانوني صورت خواهد گرفت.

 

توقيف ۶۲۰ هزار قرص غير مجاز در محور تهران- مشهد

پليس سمنان با توقيف ۴ محموله بزرگ داروي قاچاق در محور تهران- مشهد، ۶۲۰ هزار قرص و ۵۶ ليتر شربت غيرمجاز را كشف كرد.

فرمانده انتظامي استان سمنان در تشريح اين مطلب به خبرنگار ما گفت: در طرح كنترل خودروهاي عبوري محور سمنان – دامغان طي سه روز اخير ۴ محموله بزرگ داروي قاچاق كشف شد.

سردار “محمدرضا ميرزايي” با بيان اينكه گشت انتظامي پاسگاه آبخوري در همين راستا به يك دستگاه ايسوزو مظنون و آن متوقف كرد، افزود: در بازديد ازاين كاميونت كه به رانندگي فردي ۲۷ ساله در مسير مشهد بود، ۹۵ هزار ۴۰۰ عدد انواع قرص هاي غيرمجاز به ارزش ۲۰ ميليون تومان كشف شد.

وي به كشف دو محموله داروي قاچاق ديگر نيز اشاره و اضافه كرد: بامداد روز سه شنبه يك دستگاه خودروي پژو ۴۰۵ و يك دستگاه اتوبوس با دستور ماموران انتظامي متوقف شد.

سردار ميرزايي تصريح كرد: از صندوق عقب سواري پژو، يك هزار و ۸۴۰ عدد قرص خارجي و از قسمت بار اتوبوس مسافربري تهران – مشهد نيز هفت هزار قرص و ۵۶ ليتر شربت خارجي قاچاق، در مجموع به ارزش ۳۰ ميليون و ۵۰۰ هزار تومان كشف شد.

به گفته اين مسئول انتظامي ماموران پليس آگاهي نيز در عملياتي غافلگيرانه در نيمه شب سه شنبه اتوبوس حامل ۵۲۳ هزار و ۵۰۰ قرص قاچاق، به ارزش ۳۰۰ ميليون ريال را توقيف كردند.

فرمانده انتظامي استان سمنان به ارزش ۸۰۰ ميليون ريالي مجموع داروهاي قاچاق كشف شده در اين طرح اشاره و با تاكيد بر عزم راسخ پليس براي مقابله با اين معضل بزرگ به ويژه قاچاق دارو و لوازم بهداشتي كه ضمن ضربه به اقتصاد ملي، سلامت مردم را هدف قرار داده است، به عموم شهروندان توصيه كرد: در صورت اطلاع از هرگونه اقدام غيرقانوني در اين خصوص مراتب را به مركز فوريت هاي پليسي ۱۱۰ اطلاع دهند.

متهمان هر چهار پرونده پس از تكميل تحقيقات به دادسراي سمنان معرفي شدند.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *