بازدید این صفحه: 723

توسعه ورزشی با موانع و مشکلات جدی مواجه است

تيتر

ورزش كردن ،خبر،خبرجديد،اخبار روز دنيا،اخبارپزشكي،جديدترين هاي علم پزشكي،news,new news,good news,marizkhone,مريض خونه

رییس دانشگاه علامه طباطبایی بر لزوم توسعه ورزش کشور تاکید کرد و گفت: در حال حاضر توسعه ورزشی کشور با موانع، مشکلات و مسائل مواجه است.

حسین سلیمی روز چهارشنبه در اولین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران، دانشگاه حوزه اجرای و انجمن های علمی را سه ضلع توسعه دانست و افزود: تقویت انجمن های علمی یکی از راهبردهای اصلی وزارت علوم است.

وی با اشاره به اینکه یکی از محورهای این همایش ورزش و رسانه اعلام کرد و گفت: در حال حاضر نوع تعامل رسانه در جهت توسعه ورزش است در برخی از مواقع مانع این کار است.

سلیمی به ارتباط سازنده و موثر بین مدیریت رسانه، ورزش و دانشگاه تاکید کرد و گفت: دانشگاه ها با توجه به جایگاه خاص خود می تواند نقش مهمی در ارتقاء و توسعه ورزش داشته باشد.

وی با اشاره به اینکه ما دوران جدیدی را در این دانشگاه آغاز کردیم گفت: این دانشگاه تخصصی علوم انسانی و اجتماعی جایگاه و رسالت بزرگی دارد و مسوولان نظام از ما می خواهند در رفع معضلات و مشکلات حضوری موترتر داشته باشیم.

رییس دانشگاه علامه طباطبایی پیوند قوی بین استادان، دانشجویان و مسولان اشاره کرد و افزود: این پیوند نشان دهنده نقش بزرگ علمی دانشکاه در حل مشکلات کشور است.

وی با اشاره به اینکه دانشکده تربیت بدنی این دانشگاه تازه تاسیس و در مکانی نامناسب قرار دارد گفت: این دانشکده به لحاظ استانداردهای علمی در وضع مناسبی قرار دارد و از لحاظ تعداد مقالات علمی بین المللی و داخلی در بالاترین سطح استاندارد دانشگاه قرار دارد.

اولین همایش ملی انجمن علمی مدیریت ورزشی ایران با حضور اعضای هیات علمی، دانش پژوهان و برخی از مدیران ورزشی کشور با ارایه ۲۲۲مقاله علمی از امروز چهارشنبه ( ۳۰ اردیبهشت ) به مدت دو روز به میزبانی دانشگاه علامه طباطبایی آغاز بکار کرد.

منبع : ايرنا

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *