بازدید این صفحه: 1483

باروری زنان در دهه ۳۰ سالگی

باروری زنان در دهه ۳۰ سالگی

در تعدادی زیادی از تحقیقات مشخص شده است که باروری در سن ۳۰ سالگی مناسب ترین سن می باشد که نه خیلی دیر و نه خیلی زود است .اکثر افراد که  در این سن زندگی میکنند دارای امنیت بیشتری برای داشتن خانواده می باشند .در حقیقت به یک بلوغ فکری مشخص رسیده اند .
از جهتی این سن و این دهه مناسب ترین زمان برای بارداری می باشد و پزشکان و متخصصان زنان تاکید زیادی دارند که کسانی که قصد فرزند دار شدن دارند بسیار بهتر است که در این دهه اقدام به باروری کنند مخصوصا اگر تمایل به داشتن فرزندان بیشتری هستند .

 

سر درد,علائم بارداري,علائم بارداري در ماه اول,علائم حاملگي,علايم بارداري,فراز و نشيب هاي عاطفي,وب سه ماه اول بارداري

 

برتری ها

مادرانی که در سن ۳۰ تا ۴۰ سالگی قرار دارند و به تازگی فرزندار شده اند خوشبختانه نیرو و رفلکس خوبی برای فرزندار خود دارند . تفاوت میانه ی زن ها و نتایج جستوجوی پژوهش گران این نکته را ثابت کرده که بهترین دهه برای بارداری دهه ی ۲۰ می باشد و بیشترین شانس سلامت  شامل حال مادر و فرزند می شود .

ولی از هر نظر داشتن فرزند در دهه ی ۳۰ به علت دارا بودن والدین از نظر تمکن مالی و این که آرامش نسبی (از لحاظ امنیت زندگی) بیشتر در این دهه می باشد  انعطاف بیشتری از نظر حرفه  نسبت به زنان دهه چهل سالگی دارا می باشند . اغلب زن ها در سنین بالای چهل سالگی در کار خود سخت مشغول می باشند و بچه دار شدن برای آنها سخت  می باشد ، همچنین اختلاف سن زیاد آنها با کودک شان ممکن است در آینده آنها را دچار مشکلات کند.

شما باید تلاش کنید تا آرامش و انرژی خود را در دوران سی سالگی حفظ نمایید، باید سعی کنید تا آرامش مادران دهه بیست را داشته باشید و دچار کسالت‌های دهه چهل سالگی نشوید. زنانی که شاغل هستند باید برای حفظ مهارت ها و ماندن در بازار کار کوشا باشند تا بعد از فارغ شدن به راحتی به کار خود بازگردند. زنان باید در طول دوران بارداری با مطالعه نشریات، وب سایت ها، شرکت در کنفرانس‌ها و رفتن به جمع دوستان روحیه خود را حفظ کنند.

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *