بازدید این صفحه: 325

حوزه سلامت دغدغه تمام مسئولين نظام است

رئيس ستاداجرايي فرمان حضرت امام(ره):

  حوزه سلامت دغدغه تمام مسئولين نظام است( تدبير وزير بهداشت در استفاده از ظرفيت‌هاي غيردولتي حوزه سلامت، الگويي براي ساير بخش‌هاست)

 

رئيس ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) گفت: تدبير و تعامل وزير بهداشت در استفاده از ظرفيت‌هاي بخش غيردولتي مي‌تواند الگويي براي ساير بخشها باشد.

به گزارش پايگاه خبري و اطلاع رساني وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي (وب‌دا)؛ دكتر محمد مخبر در جلسه امضاي تفاهم نامه ساخت و تكميل ۱۰ بيمارستان در مناطق محروم كشور ضمن بيان اين مطلب گفت: در حال حاضر حوزه سلامت در جايگاهي قرار گرفته است كه دغدغه تمام مسئولين نظام و شخص مقام معظم رهبري شده است و اين توفيق بزرگي است.

وي گفت: تلاش، توان و تعامل وزير بهداشت و تدبير وی در استفاده از ظرفيت هاي غيردولتي موضوع ديگري است كه مي تواند به عنوان الگو در ساير بخش‌هاي كشور دنبال شود.

وي با اشاره به امضای تفاهم نامه برای ساخت ۱۰ بیمارستان در مناطق محروم کشور تصريح كرد: اقدامي كه امروز توسط ستاد اجرايي انجام مي‌شود، تلاش و انگيزه‌اي است كه دكتر هاشمي آن را ايجاد كرده است.

دکتر مخبر افزود: بر اساس این تفاهم نامه ۸ بیمارستان تا پایان امسال در مناطق محروم ببه بهره برداری می رسد و ۲ بیمارستان دیگر که ۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است سال آینده به بهره برداری می رسد.

رییس ستاد اجرايي فرمان امام با اشاره به اجراي دو هزار طرح زيربنايي در اين ستاد به بيان برخي از فعاليت‌هاي اين ستاد پرداخت و گفت: در حال حاضر ۶۵۰ مدرسه در حال احداث، اعطاي ۱۰ تا ۱۲ هزار فقره وام قرض‌الحسنه، حمايت‌هاي مالي در تامين هزينه هاي دارويي ۳۰ هزار بيمار مبتلا به سرطان و بيماران صعب العلاج از جمله اقدامات ستاد اجرايي فرمان امام (ره) بوده است.

گفتني است: به منظور ارتقاي سلامت محرومين كشور و حمايت از برنامه‌هاي درماني كشور و در راستاي اجراي سياست‌هاي كلي سلامت، ابلاغي از سوي مقام معظم رهبري، تفاهم‌نامه هاي ميان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشكي و ستاد اجرايي فرمان حضرت امام (ره) به امضا رسيد كه طي آن ۱۰ بيمارستان با ظرفيت ۱۰۰۰ تخت در مناطق محروم كشور طي دو سال تكميل و احداث مي‌شود.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *