بازدید این صفحه: 256

۱۰ بیمارستان با ظرفیت ۱۰۰۰ تخت در مناطق محروم کشور تکمیل و احداث می شود

با امضای تفاهم نامه ای میان وزارت بهداشت و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره):

  ۱۰ بیمارستان با ظرفیت ۱۰۰۰ تخت در مناطق محروم کشور تکمیل و احداث می شود

 

به منظور ارتقای سلامت محرومین کشور و حمایت از برنامه های درمانی کشور و در راستای اجرای فرامین ابلاغی سیاست های کلی سلامت از سوی مقام معظم رهبری تفاهم نامه ای میان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) به امضاء رسید که طی آن ۱۰ بیمارستان با ظرفیت ۱۰۰۰ تخت در مناطق محروم کشور تکمیل و احداث می شوند.

به گزارش پایگاه خبری و اطلاع رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی (وب دا)؛ در تفاهم نامه ای که امروز به امضاء دکتر هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و دکتر محمد مخبر رییس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) رسید، مقرر شد عملیات تکمیل و ساخت این بیمارستان های ناتمام که از ۵ تا ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته اند، طی دو سال به اتمام برسد.

بر اساس این تفاهم نامه، وزارت بهداشت متعهد شده است حداکثر ۴ ماه پس از اتمام عملیات ساخت نسبت به تجهیز، تامین نیروی انسانی و راه اندازی این بیمارستان ها اقدام نماید.

گفتنی است: این بیمارستان ها در شهرستان های بانه، فردوس، درگز، نیریز، بهار، مینودشت، قرچک، میانه، گرمسار و باغملک در استانهای کردستان، خراسان جنوبی، خراسان رضوی، فارس، همدان، گلستان، تهران، آذربایجان شرقی، سمنان و خوزستان تکمیل و احداث خواهند شد.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *