بازدید این صفحه: 279

عمل اپاندیس علی کفاشیان

عمل اپاندیس علی کفاشیان

علی کفاشیان که شب گذشته در یکی از بیمارستان‌های  استان تهران تحت عمل جراحی آپاندیس قرار گرفته بود، هم‌اکنون حال عمومی‌اش مساعد است با نظر پزشک، فردا پنج‌شنبه از بیمارستان مرخص خواهد شد.

این در حالی است که رئیس فدراسیون فوتبال پس از آنکه تحت عمل جراحی قرار گرفت به دستور پزشک امروز را در بیمارستان بستری خواهد بود.

ظاهرا پس از نتیجه بازی ایران و ترکمنستان که به مذاق اهالی فوتبال ایران خوش نیامد ، آپاندیس رئیس فدراسیون فوتبال هم ساز جدایی کوک کرد و علی کفاشیان پس از احساس درد از ناحیه شکم خیلی زود به بیمارستان بهمن تهران منتقل شد و تحت یک عمل جراحی سخت قرار گرفت.

به گزارش وسایت نود ، یک منبع آگاه این خبر را به سایت نود داد و اعلام کرد دقایقی قبل عمل علی کفاشیان به پایان رسیده است اما با توجه به اینکه سن رئیس فدراسیون فوتبال بیش از ۶۰ سال است برای جراحان در آوردن آپاندیس کار آسانی نبوده است .

تماس خبرنگار نود با بیمارستان بهمن منجر به آن شد که مسئول بخش بستری بیمارستان اعلام کند که وی در بیمارستان بستری است اما حاضر نشد از نحوه و نتیجه عمل اطلاعاتی در اختیار ما قرار دهد . برنامه و وبسایت رسمی نود برای رئیس فدراسیون فوتبال آرزوي شفای عاجل دارد.

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *