بازدید این صفحه: 475

کمک هزینه تحصیلی تکمیلی به دستیاران تخصصی و فوق تخصصی پرداخت می شود

معاون آموزشی وزارت بهداشت:

  کمک هزینه تحصیلی تکمیلی به دستیاران تخصصی و فوق تخصصی پرداخت می شود

 

معاون آموزشی وزارت بهداشت طی ابلاغیه ای از دانشگاهها و موسسات زیرمجموعه این وزارتخانه خواست با توجه به مصوبات هیات امناء دانشگاهها نسبت به ارتقاء پرداخت به دستیاران تخصصی و فوق تخصصی اقدام نمایند.

به گزارش ” وب دا”، دکتر باقر لاریجانی معاون آموزشی وزارت بهداشت با اشاره به مصوبات مشترک دور اول هیأت امناء دانشگاههای علوم پزشکی در سال ۱۳۹۴ درخصوص پرداخت مبالغی تحت عنوان کمک هزینه تحصیلی تکمیلی در سال تحصیلی ۹۵ـ۹۴ به دستیاران تخصصی و فوق تخصصی، نحوه پرداخت این کمک هزینه را به دانشگاهها و موسسات زیرمجموعه وزارت بهداشت ابلاغ کرد.

دکتر باقر لاریجانی با اشاره به اهمیت آموزش دستیاران تخصصی و فوق تخصصی در ارتقاء نظام سلامت  کشور و نقش آن در اجرای اثربخش طرح تحول نظام سلامت گفت: باتوجه به دستورالعمل نظام پرداخت مبتنی بر عملکرد، پرداخت کمک هزینه تحصیلی تکمیلی به دستیاران تخصصی و فوق تخصصی می بایست ارتقاء یابد.  

وی افزود: این کمک هزینه در سقف تعیین شده به تشخیص ریاست دانشگاه و برمبنای مشارکت دستیاران در طرح تحول نظام سلامت کشور (علاوه بر مبالغ جدول کمک هزینه تحصیلی) پرداخت خواهد شد.

معاون آموزشی وزارت بهداشت در این ابلاغیه تاکید کرد دستیارانی که بابت تحصیل خود شهریه می پردازند مشمول پرداخت کمک هزینه تحصیلی تکمیلی نخواهند شد.

بازگشت

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *