بازدید این صفحه: 3942

بهنوش بختیاری،سفیر انجمن ایدز و حامی ترنس های ایران

سایت مریض خونه : بهنوش بختیاری متولد ۱۳۵۴ در تهران  دارای پیشه بازیگری و منشی گری صحنه نیز می باشد. مادر بهنوش اهل شهر قم میباشد. وی در فلیم‌هایی چون شب‌های برره (در نقش لیلون) و اخراجی‌ها ۳ بازی کرده است.

او فارغ التحصیل  رشته زبان فرانسه  از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران است.از دیگر فعالیت های کاری او می توان به سردبیری مجله دیده بان نیز اشاره کرد.

سال گذشته طی مراسمی که برای حمایت از کودکان مبتلا به ایدز برگزار شد،علی دایی و بهنوش بختیاری از سوی مسئولان بلند پایه انجمن حمایت از کودکان مبتلا به ایدز به عنوان سفرای این انجمن منتخب گشتند.

بهنوش بختیاری به پاس تلاش ها و کمک های خیرخواهانه ای که در طول فعالیت حرفه ای خود انجام داده و به دلیل حضور در بسیاری از انجمن های خیریه مورد توجه مسئولان و مردم قرار گرفته، او در صفحه شخصی خود در اینستاگرام خود را حامی ترنس های ایران معرفی کرده و حمایت همه جانبه خود را از این افراد اعلام داشته ، متن حمایت او بدین شرح می باشد :

از ترنس ها حمایت میکنم..چون ترنس یک چهره منحرف ویا حتی غیر اسلامی نیست..به آنها با دادن تمام حقوق شهروندی احترام بگذاریم..هرچند که فرهنگ احترام به انسانها مدتیست که در مملکت ما منسوخ شده..همه به هم بی احترامی میکنن..ترنس فردیه که روح زنانه اش در کالبد مرد قرار گرفته وبرعکس..رضایت از جسم خودش نداره..چون باورش با جسمش همخونی نداره..از لحاظ فیزیک و هورمون یکجور است ولی از لحاظ ذهنی و روحی جور دیگر..ولی هم جنس گرا ها با جنسیت خود مشکلی ندارن..و دو جنسه ها کسانین که ازنظر هورمون و آلات جنسی دارای هردوجنس هستن..چون از من توضیح خواسته بودید گفتم..خیلی باید تلاش کرد تا تکلیف این عزیزان رو در جامعه و خانواده معلوم کنیم..یاعلی

.

منبع : صفحه شخصی بهنوش بختیاری در اینستاگرام : ( behnoosh_bakhtiari )

.

بهنوش بختیاری،سفیر انجمن ایدز و حامی ترنس های ایران،بیوگرافی بهنوش بختیاری،سردبیر مجله دیده بان،فعالیت های بختیاری

فروش طرح گلدوزی
  1. پینگ: بهنوش بختیاری به نشانه حمایت از افراد مبتلا تست ایدز داد - مریض خونهمریض خونه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *