بازدید این صفحه: 3066

آخرین وضعیت سلامتی احمد علامه دهر بازیگر پیشکسوت سریال پرده نشین

 

احمد علامه دهر بازیگر سریال «مختارنامه» در نقش عبدالرحمن بن شریح، (یکی از یاران نزدیک مختار) و همچنین بازیگر سریال «پرده نشین» که در ۱۲ آذرماه سال گذشته در حالی که مشغول بازی در این مجموعه در حرم امام رضا (ع) بود دچار عارضه مغزی گردید و بیهوش شد .

وی پس از انتقال به بیمارستان شهید کامیاب مشهد تحت جراحی قرار گرفت که آن عمل ۵ ساعت به طول انجامید.

احمد علامه دهر--بیماری احمد علامه دهر--عارضه مغزی بازیگر سریال پرده نشین--آخرین وضعیت احمد علامه دهر بازیگر سریال پرده نشین و مختار1

نیما علامه دهر فرزند احمد علامه دهر طی مصاحبه ای اعلام کرده بود :

ما انتظار داشتیم که وقتی پدرم در شهر مشهد با این مشکل مواجه شد، عوامل سریال «پرده‌نشین» او را در بیمارستان مناسبی بستری کنند زیرا وقتی پدر را به تهران منتقل کردیم، به ما گفتند که مراقبت لازم از او نشده است. وی با اشاره به نبود حمایت لازم از سوی تهیه‌کننده و دست‌اندرکاران سریال «پرده‌نشین» که احمد علامه‌دهر در زمان حضور در صحنه فیلمبرداری آن دچار سکته مغزی شده است، افزود: هیچ حمایت و حتی پیگیری از سوی دوستان درباره وضعیت پدرم وجود ندارد و حتی وقتی با تهیه‌کننده سریال تماس گرفتم و جریان هزینه بیمارستان را با او در میان گذاشتم، از من خواست تا به همراهش به دفتر دیگری بروم تا شاید بتوانیم مبلغی را تأمین کنیم. این نوع رفتار به نظر من مناسب نیست. فرزند علامه‌دهر همچنین از نبود تماس و حمایت مدیران و مسئولان هنری درباره وضعیت جسمانی پدر خود گله و تأکید کرد: وقتی خواستیم از بیمه طلایی پدرم برای تأمین بخشی از هزینه‌های درمان استفاده کنیم، به ما گفته شد چون دولت حق بیمه را پرداخت نکرده، امکان استفاده از بیمه طلایی میسر نیست. آیا این حق هنرمندی است که ۳۰ سال از عمر خود را صرف فرهنگ و هنر کشور کرده است؟ وی با اشاره به هزینه‌های میلیون تومانی درمان و بستری بودن احمد علامه‌دهر تصریح کرد: پزشکان معالج به دلیل اینکه هوشیاری پدرم پایین است، معتقدند که باید در بخش آی‌سی‌یو بستری باشد و هزینه هر شب بستری بودن در این بخش حدود ۲ میلیون و ۵۰۰ تا ۳ میلیون تومان است. اگر مشکل بیمه طلایی پدرم حل نشود درمان پدرم به مخاطره می‌‎افتد.

احمد علامه دهر--بیماری احمد علامه دهر--عارضه مغزی بازیگر سریال پرده نشین--آخرین وضعیت احمد علامه دهر بازیگر سریال پرده نشین و مختار2

اکنون بعد از گذشت ده ماه این بازیگر پیشکسوت مورد بی مهری و بی توجهی بسیاری از مدیران مسئولین و مردم قرار گرفته است.وی در منزل مسکونی خود در وضع نابسامانی به سر میبرد.

احمد علامه دهر-عارضه مغزی بازیگر سریال پرده نشین--آخرین وضعیت احمد علامه دهر بازیگر سریال پرده نشین و مختار-مهدی علیاری

.

.

منبع : یک نت و صفحه شخصی مهدی علیاری(خبرنگار)

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *