بازدید این صفحه: 4539

یادداشتی به مناسبت درگذشت بیت الله عباس پور

یادداشتی به مناسبت درگذشت بیت الله عباس پور

به گزارش مریض خونه ، آقای بیت الله عباسپور قهرمان پرورش اندام جهان که از يك بيماري بسیار کمیاب رنج می برد ( واسکولیت) و مدتها با این بیماری دست و پنجه نرم می کرد شامگاه سه شنبه در بیمارستان آتیه تهران دار فانی را وداع گفت. واسكوليت درواقع به معني التهاب و ورم رگ‌های خونی می باشد. التهاب رگ‎ها می‎تواند مایه ورم دیواره رگ‎ها و همچنین کاهش جریان گردش خون و حتی انسداد رگ‎ها و عدم خون‎رسانی به بافت‌ها و اندام‎های مختلف بدن شود.

درگذشت بیت الله عباس پور-بیت الله عباس پور در گذشت-بیت الله عباس پور-مریض خونه-marizkhone

آقای بیت الله عباسپور متولد ۱۳۵۸در بيجار و پرورش يافته در كرج و به سبب اخلاق نيك نيز زبانزد بود. وی ابتدا ورزش فوتبال را در سطح بالایی دنبال می‌ نمود و در کنار فوتبال به ورزش یوگا می‌پرداخت. اما به علت آسیب دیدگی در رقابت‌های فوتبال مدتی با وزنه‌های ابتدایی سعی به قدرتمند کردن بدن خود نمود. در سال ۱۳۷۴ به پیشنهاد عمویش به باشگاه بدنسازی رفت که از همان روز اول به خاطر داشتن بدنی ورزیده و عضلانی توجه مربی باشگاه را به خود جلب کرد.
در سن ۱۶ سالگی برای اولین بار در مسابقات جوانان کرج شرکت نمود و پس از آن در مسابقات مختلف شرکت و موفق به کسب عناوین متعدد قهرمانی شد.
مرحوم عباسپور تنها ايراني است كه به مسابقات فينال مستر المپيا ، معتبرترين تورنمنت بين المللي پرورش اندام راه يافته و جداي آن نيز بارها در سطوح ملي و بين المللي افتخار كسب نموده است.

مریض خونه+marizkhone+2+درگذشت بیت الله عباس پور+عیادت+دستیار+ویژه+رئیس-جمهوری+از+بیت-الله+عباسپور
از افتخارات آماتوری وی میتوان به :
نقره مسابقات کشوری سال ۱۳۷۹ در اصفهان ، قهرمان سال ۱۳۸۲ ایران ، قهرمان سال ۲۰۰۳ مسابقات جهانی IFBB هندوستان ، مقام سوم مسابقات جهانی ۲۰۰۵ IFBB چین ، مقام اول مسابقات ۲۰۰۷ آسیایی چین ، مقام اول مسابقات ۲۰۰۸ آسیایی هنگ کنگ و جهانی بحرین در همین سال ، مقام دوم مسابقات آسیایی ۲۰۰۹ تایلند ، مقام مسابقات ۲۰۱۰ آسیایی تهران اشاره کرد .مریض خونه+marizkhone+درگذشت بیت الله عباس پور+عیادت+دستیار+ویژه+رئیس-جمهوری+از+بیت-الله+عباسپور
ایشان از سال ۲۰۱۲ وارد دنیایی حرفه ای شد و در همان سال در مسابقات “فیبو پاور آلمان” مقام چهارم ، در همان سال در مسابقات مستر اروپا (اسپانیا) مقام سوم را کسب کرد ، در سال ۲۰۱۳ و مسابقات نوردیک پرو (فنلاند) مقام اول و همچنین در همان سال در مسابقات مستر المپیا (لاس وگاس) عنوان هفدهم مشترک را کسب نمود. آن مرحوم در سال ۲۰۱۴ بسیار پرکار بود و در هفت مسابقه مهم شرکت کرد. در مسابقات آرنولد کلاسیک (برزیل) مقام نهم ، در مسابقات حرفه‌ای نیویورک مقام سوم ، در مسابقات حرفه‌ای سوپر نمایش اروپا (دالاس) عنوان چهارم ، در مسابقات حرفه‌ای تامپا عنوان پنجم ، در مسابقات مسترالمپیا ردهٔ بدنسازان ۲۱۲ پوندی رتبه پنجم و مسابقات حرفه‌ای گرند پریکس (سئول) مدال برنز را کسب نموده تا لقب دومین بدنساز قرن ایران بعد از علی تبریزی را از آن خود کند.
گروه ورزشی مریض خونه درگذشت این ورزشکار با اخلاق به خانواده ، دوستان و جامعه ورزش کشور تسلیت عرض می نماید.

.

درگذشت بیت الله عباسپور-مراسم تشییع بیت الله عباسپور-فوت بیت الله عباسپور-مکان خاکسپاری بیت الله عباسپور7

———-

با نگاهی به ایرنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *