بازدید این صفحه: 1102

تماشاگران «عامدانه عاشقانه قاتلانه» با یاد هما روستا گریستند

تماشاگران «عامدانه عاشقانه قاتلانه» با یاد هما روستا گریستند

اجرای یکشنبه شب نمایش «عامدانه عاشقانه قاتلانه» در فضایی متاثر به یاد و خاطره هما روستا هنرمند فقید تئاتر تقدیم شد.

به گزارش مریض خونه و به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، نمایش «عامدانه عاشقانه قاتلانه» به کارگردانی ساناز بیان شب گذشته در حالی روی صحنه رفت که بازیگران و تماشاگران این نمایش در فضایی متاثر با یاد هما روستا این هنرمند فقید را تشویق کردند.

نسیم ادبی در پایان این اجرا گفت:من افتخار داشتم که در دو اثر به کارگردانی هما روستا ایفای نقش کنم.بسیار از ایشان آموختم.زمانی که بسیار جوانتر بودم ایشان به من اعتماد کردند و نقش های مهمی را در نمایش های زمستان و سانتا کروز به من سپردند.هما روستا زنی بسیار پرقدرت ،محکم و در عین حال مهربان، دوست داشتنی و صمیمی بودند.در آن زمان کار کردن با چنین کارگردانی برای من بسیار آموزنده بود.

بهاره رهنما نیز خطاب به تماشاگران گفت: پنجشنبه شب آقای مظفری و پسرشان روی همین صندلی ها به تماشای نمایش در همین سالن نشسته بودند و متاسفانه پسر جوان و هنرمند آقای مظفری امروز دیگر در میان ما نیستند. برای خانواده شان صبر آرزو می کنم.

وی افزود:اتفاق تلخ دیگر ضایعه جبران ناپذیر از دست دادن خانم روستا بود.زنی که حتی در روزهای بیماری قدرتمند و مستحکم بود و حمایتگر مرد بزرگی مانند حمید سمندریان.

بهاره رهنما نیز در حالی که بغض گلویش را گرفته بود گفت: خانم روستای عزیز و زیبا! با صدا و شخصیت دوست داشتنی و هنرمند از شما بابت همه چیزهایی که به ما آموختید ممنونم و اجرای امشب را از صمیم قلب به شما تقدیم می کنیم و جایتان همیشه خالی خواهد بود.

«عامدانه، عاشقانه، قاتلانه» نمایشی است با ساختار مستند که به زندگی سه زن جنایتکار ایرانی می‌پردازد و بهاره رهنما، نسیم ادبی، گیتی قاسمی و آیه کیانپور در این نمایش به ایفای نقش می‌پردازند.

این نمایش از ۸ شهریور هر شب ساعت ۹ شب و شنبه ها ساعت۱۹در سالن باران واقع در خیابان فلسطین جنوبی ‌روی صحنه می‌رود.

/مریض خونه/

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *