بازدید این صفحه: 51389

نوبت دهی اینترنتی بیمارستان صارم تهران

نوبت دهی اینترنتی بیمارستان صارم تهران

Nobat Dehi Interneti Bimarestan Sarem Tehran

 

بیمارستان صارم -خصوصی

 

 

آدرس:تهران_شهرک اکباتان_انتهای فاز ۳_بیمارستان صارم -خصوصی

تلفن بیمارستان صارم -خصوصی :۴۴۶۷۰۸۸۸ (۱۰خط)

وب سایت :http://saremhospital.org

ایمیل:info@saremhospital.org

صندوق پستی بیمارستان صارم -خصوصی:۱۳۹۶۹۵۶۱۱۱

فکس بیمارستان صارم -خصوصی :۴۴۶۷۰۴۳۲

 

 

کاربر گرامي لطفا جهت وقت دهي اينترنتي به نکات ذيل توجه فرماييد:

۱- به همراه داشتن شناسنامه و کارت ملي زوجين جهت تشکيل پرونده زنان، باردار و نازايي الزامي مي باشد.
۲- تشکيل پرونده صبح ها ساعت ۹ الي ۱۰ و عصر ها ساعت ۱۴ الي ۱۶ انجام مي گيرد، حضور مراجعين محترم در ساعات مذکور الزامي مي باشد.
۳- انتخاب گزينه مامائي (مراقبت قبل از بارداري)؛ از سوي افرادي انجام شود که سقط مکرر دارند و يا افرادي که جهت چکاپ و معاينه جهت بارداري سالم و ايمن به اين مرکز مراجعه مي کنند.
۴- انتخاب گزينه مراجعه اول نازائي؛ از سوي افرادي انجام شود که يک سال يا بيشتر مشکل ناباروري دارند و يا خواهان انجام عمل هاي IUI و يا IVF مي باشند.

 

 

 

جهت رزرو نوبت کلیک نمایید

 

توجه داشته باشید که ممکن است تعدادی از افراد همزمان اقدام به وقت گیری آنلاین برای همان پزشک و همان زمانی را انجام دهند که شما قصد انتخاب آن را دارید. در اینصورت نوبت به اولین کسی می رسد که زودتر فرم خود را ارسال کرده باشد و بقیه باید وقت دیگری را انتخاب کنند.

 

 

                                         ~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

 

معرفی بيمارستان تخصصی و فوق تخصصی بیمارستان صارم -خصوصی

 

فاز ۱ بیمارستان تخصصی و فوق تخصصی «صارم» در زمینی به مساحت شانزده هزار متر مربع و زیر بنای حدود چهارده هزار متر مربع در مرداد ماه ۱۳۸۵ به بهره‌برداری رسید. فاز ۱ بیمارستان دارای قسمت‌های درمانی، آموزشی، پژوهشی و پشتیبانی به همراه بخش‌های بستری بیماران، اتاق‌های عمل، بخش زایمان و بخش‌های مختلف دیگر می‌باشد.
آنچه بیمارستان صارم را از دیگر مراکز درمانی متمایز می‌کند در یک جمله تخصص، دانش، سلیقه و منطق به کار گرفته شده در آن است تا بتواند بهترین خدمات را به مراجعان خود ارائه نموده و محیطی فرح بخش را به ارمغان آورد. همچنین در راستای محرک‌های مثبت دیداری با هدف ایجاد روحیه و هیجان مثبت، چشم اندازهایی با الهام از طبیعت مانند آبشار، نهرهای روان، گلکاری و درختکاری طراحی و ساخته شده است.
ساختار فیزیکی و بنای بیمارستان به گونه‌ای طراحی شده است تا محیطی با نشاط همراه با انرژی‌های مثبت و دلپذیر را برای همه همکاران جهت سرویس دهی بهتر فراهم کند.
فاز ۱ بیمارستان صارم دارای ۶ طبقه (همکف، لابی و ۴ طبقه) می‌باشد که واحدها و بخش‌های مختلف در این طبقات جانمایی شده‌اند. در انتهای راهروی بخش‌ها نیز درب خروج اضطراری جهت دسترسی به پله‌های فرار تعبیه شده است.
این بیمارستان در ارتباط با سیستم‌های مدیریتی ISO 9001 را اخذ نموده است و مديريت بيمارستان خط مشي كيفيت را در ارتباط با مسائل ايمني، بهداشت حرفه اي و محيط زيست را ابلاغ نموده كه در حال انجام مي باشد.

فروش طرح گلدوزی
  1. Nasim lashgari

    وقت گيري اينترنتي واقعا سخت هستش و ساعتها وقتمون رو ميگيره من بعد از چند روز تلاش هنوز موفق به وقت گرفتن نشدم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *