بازدید این صفحه: 1333
چگونه میتوان دوقلو ها را همزمان خواباند؟ -خفگی ناگهانی نوزاد-اهمیت درآغوش گرفتن نوزاد-نحوه خواباندن همزمان دوقلوها-بهترین روش برای خواباندن نوزادان

چگونه میتوان دوقلو ها را همزمان خواباند؟

چگونه میتوان دوقلو ها را همزمان خواباند؟

برای نوزادتان یک روتین قبل از خواب ایجاد کنید

منظور از روتین ایجاد کردن آن است که رفتاری را هرشب برای کودکتان اجام دهید مانند حمام گرم گرفتن؛لالایی خواندن ، درآغوش گرفتن و مالش دادن  پشت نوزاد و یا با لحن آرام صحبت کردن و آواز خواندن برای نوزاد اینکار باعث می شود فرزندتان به زودی این رفتارها  را نشانه زمان خوابیدن بداند.

استفاده از تخت یکنفره یا دونفره برای دوقلوها ؟ 

ممکن است منظقی باشد که دو قلوها را در یک تخت خواباند زیرا آنها در رحم مادر درکنار یکدیگر بوده اند.

اما آکادمی اطفال آمریکا یا AAP نظری برخلاف دانسته ی عامه دارند،بر طبق نظر آنها اغلب دوقلوها نارس متولد می شوند، در واقع وزن آنها در مقایسه با سایر نوزادان کمتر است و این امر خطر ابتلا به سندروم مرگ ناگهانی را افزایش می دهد.

آنها بر این نظرند که بهتر است تخت خواب دوقلوها از یکدیگر جدا باشد زیرا بررسی هایی وجود دارد که نشان می دهد خطر گرمای بیش از حد معمول ، خفگی ناگهانی نوزاد و SIDS وجود دارد .

توصیه ما اسن است که تخت دوقلوها را نزدیک یکدیگر قرار دهید تا آنها بتوانند یکدیگر را تماشا کنند و با اطمینان خاطر و آرامش به خواب روند.

چگونه میتوان دوقلو ها را همزمان خواباند؟

چگونه میتوان دوقلو ها را همزمان خواباند؟

بهتر است اول قل آرام تر را بخوابانید

امکان دارد یکی از نوزادان شما آرام تر باشد و دیگری ناآرام و شما بدلیل آرام بودن نوزاد اول ابتدا به سراغ نوزاد ناآرامتان بروید زیرا ترس از بیدار شدن نوزاد آرام را دارید.

اما مطالعات نشان می دهد بیشتر دوقلوها و حتی چندقلوها با صدای گریه یکدیگر اذیت نمی شوند و این باور غلطی است که بدلیل آنکه یکی گریه کرد آن یکی هم شروع به گریه می کند.

شما ممکن است به دلیل آرام بودن نوزادتان وی را قبل از خواب در آغوش نگیرید و ناخواسته توجه لازم را به وی نداشته باشید و در مقابل به نوزاد ناآرامتان توجه بیشتری کنید .

چگونه میتوان دوقلو ها را همزمان خواباند؟

چگونه میتوان دوقلو ها را همزمان خواباند؟

منبع : نسخه

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *