بازدید این صفحه: 658
سندرم تخمک پلی کیستیک ,کنگره بین المللی تولید مثل,کنگره بین المللی علوم سلامت باروری و فرزندآوری,پانل اندوکرینولوژی تولید مثل,دیابت,علت ابتلا به دیابت

سندرم تخمک پلی کیستیک

سندرم تخمک پلی کیستیک

دکتر معرفت غفاری در خصوص کاهش قدرت باروری بیان کرد : سندرم تخمک پلی کیستیک (PCO) موجب کاهش قدرت باروری، افزایش سقط جنین و مشکلات مادر و جنین در دوران بارداری می گردد.

چنین بیمارانی به دلیل اختلالات هورمونی طولانی مدت و چاقی در اکثر موارد، با عوارض مهم دیگر چون دیابت و فشارخون در سنین بالاتر نیز روبه رو می گردند.
 اگر چه PCO علاج قطعی ندارد اما کاملا درمان پذیر می باشدو با پیشگیری و درمان به موقع این مشکل ؛ می توان علاوه بر بهبود تولیدمثل از عوارض جدی آن که ممکن است در آینده برای بیمار ایجاد گردد، جلوگیری کرد.

سندرم تخمک پلی کیستیک

سندرم تخمک پلی کیستیک

افزایش وزن و چاقی احتمال ابتلا به بیماری های مختلف، به خصوص بیماری های قلبی، دیابت نوع دوم، آپنه مسدود کننده خواب، انواع مشخصی از سرطان، آرتروز استخوان و آسم را بیشتر می کند.
انباشته شدن بیش از حد بافت چربی می تواند سبب پسرفت شاخص های سلامتی، از جمله کاهش میانگین طول عمر و یا کاهش کیفیت زندگی شود .
دومین کنگره بین المللی تولید مثل و اولین کنگره بین المللی علوم سلامت باروری و فرزندآوری ۲۹ الی ۳۱ اردیبهشت ماه سال آینده به صورت همزمان در مرکز همایش های رازی برگزار میشود .
پانل اندوکرینولوژی تولید مثل یکی از پانل های دومین کنگره تولید مثل است، موضوعات مورد بحث در این پانل غدد تولیدمثل، چاقی (غدد چربی)، اختلالات متابولیک ،PCO و بیماری های آندروژنی می باشد.

سندرم تخمک پلی کیستیک

سندرم تخمک پلی کیستیک

منبع : ایرنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *