بازدید این صفحه: 1981
آخرین وضعیت سلامتی ملکه رنجبر ,درمان بیماری پارکینسون,بیماری ملکه رنجبر,بیماری ملکه رنجبر بازیگر تلویزیون,بیوگرافی ملکه رنجبر,علت ابتلا به بیماری پارکینسون

آخرین وضعیت سلامتی ملکه رنجبر

آخرین وضعیت سلامتی ملکه رنجبر

 

 

ملکه رنجبر بازیگر پیشکسوت تلویزیون و سینما مدتی است به بیماری پارکینسون مبتلا شده است وی در خصوص وضعیت سلامتی خود می گوید : این روزها حالم خوب نیست و داروهای زیادی مصرف می‌کنم.

مدتی است که مریض احوال هستم و حدود ۸ الی ۹ ماه قبل از بیمارستان به منزل منتقل شدم اما همچنان تحت نظر چندین پزشک هستم. مشکل اصلی‌ام پارکینسون می باشد و چندین ماه است که در خانه خوابیده‌ام و حالم اصلا بهتر نشده است. این مدت داروهای زیادی استفاده می‌کنم.

ملکه رنجبر به علت بیماری اش به سختی قادر به صحبت کردن است و در خصوص بیماری اش می گوید : 

هشت الی نه ماه پیش حدود دو هفته در بیمارستان خاتم‌الانبیاء بستری و تحت نظر پزشک بودم تا اینکه به منزل منتقل شدم و الان هم همچنان تحت نظر پزشک هستم و یک پرستار، شب و روز مراقب من است.

آخرین وضعیت سلامتی ملکه رنجبر

آخرین وضعیت سلامتی ملکه رنجبر

پرستار ملکه رنجبر هم می گوید : حدود دو سال است که خانم رنجبر از بیماری پارکینسون رنج می‌برد و در کنار این بیماری مشکل قند و فشار خون هم دارد. مشکلی که سبب شد ۹ ماه پیش خانم رنجبر به بیمارستان منتقل گردند این بود که مدام غش می‌کرد که به دلیل بیماری پارکینسون بود. هم اکنون ایشان مدتی است که در منزل استراحت می‌ نماید و تحت نظر پزشک می باشد. امیدواریم که زودتر حالشان بهتر شود.

ملکه رنجبر متولد سال ۱۳۱۷ در رشت می باشد . وی از سن ۶ سالگی فعالیت هنری خود را آغاز کرد. این بازیگر پیشکسوت مدتی است در بستر بیماری به سر می‌برد. «زیر آسمان شهر»، «آشپزباشی»، «سایه روشن» و … از جمله مجموعه‌های تلویزیونی است که ملکه رنجبر در آنها به ایفای نقش پرداخته است.

 

آخرین وضعیت سلامتی ملکه رنجبر

آخرین وضعیت سلامتی ملکه رنجبر

 

 

منبع : ایسنا

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *