بازدید این صفحه: 1033
تنبلی تخمدان در خانمها ,مکان برگزاری اولین کنگره بین­ المللی علوم سلامت باروری و فرزندآوری,تنبلی تخمدان,پیشگیری از تنبلی تخمدان, درمان تنبلی تخمدان

تنبلی تخمدان در خانمها

تنبلی تخمدان در خانمها

 

تنبلی تخمدان یکی از رایج ترین اختلالات غدد دورون ریز در خانمها می باشد به خصوص در دوران بارداری شایع ترین علت نازایی محسوب میشود.در واقع به علت عدم تخمک گذاری سبب نازایی میشود .همینطور با اثرگذاشتن بر روی روند تولید مثل ، سبب کم شدن قوای باروری، افزایش سقط و معضلات مادر و جنین در دوران بارداری میگردد.

چنین بیمارانی در بیشتر مواقع به دلیل  اختلالات هورمونی به مدت طولانی و همراه با اضافه وزن و چاقی با عوارض مهم دیگری همچون دیابت و فشارخون در سنین بالاتر نیز مواجه می گردند.

تنبلی تخمدان با پیشگیری و درمان به موقع قابل درمان است . با بهبود یافتن بیماری علاوه بر تولیدمثل بهتر از عوارض این بیماری نیز جلوگیری می شود.افزون بر این از موارد دیگر افزایش زیاد از حد بافت چربی می باشد که می‌تواند سبب پسرفت شاخص‌های سلامتی، از جمله کم شدن میانگین طول عمر و یا کم شدن کیفیت زندگی شود.

تنبلی تخمدان در خانمها

تنبلی تخمدان در خانمها

دومین کنگره بین المللی تولید مثل و اولین کنگره بین­ المللی علوم سلامت باروری و فرزندآوری؛ ۲۹ الی ۳۱ اردیبهشت ماه سال ۹۵ با هدف آشنایی بیشتر متخصصان زنان و زایمان، جنین شناسی، ارولوژی، غدد، اطفال، بیماری­های داخلی، انکولوژی، روانپزشکی، علوم آزمایشگاهی، پزشکی اجتماعی، آسیب شناسی، بیولوژی تولیدمثل، زیست شناسی تکوینی جانوری، علوم تشریحی، مامایی، ارتقاء سلامت و آموزش بهداشت، مشاوره، علوم اجتماعی و….. برگزار می گردد.

 

 

تنبلی تخمدان در خانمها

تنبلی تخمدان در خانمها

 

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *