بازدید این صفحه: 1248
قوانین برقراری رابطه جنسی با وجود کودکان در خانه ,رابطه جنسی با وجود بچه ها در خانه,تحوه آموزش حریم شخصی به کودکان,رابطه جنسی با وجود کودکان در خانه

قوانین برقراری رابطه جنسی با وجود کودکان در خانه

قوانین برقراری رابطه جنسی با وجود کودکان در خانه

اغلب زوج های جوان به علت نداشتن آگاهی کافی در خصوص نحوه برخورد با روابط عاطفی و زناشویی با حضور کودکان در خانواده بروبرو هستند که این مشکل به معضلاتی عمیق تر چون بحران های خانوادگی ، طلاق ، تنوع طلبی جنسی و … کشیده می شود.

باید توجه داشته باشید زندگی جنسی شما و همسرتان زمانیکه بچه دار می‌شوید دیگر به آن سادگی قبل نخواهد بود.

برای والدینی که به تازگی دارای فرزند شده اند و با مسائلی چون بی خوابی مواجه هستند شاید مهمترین عمل فروکش کردن شور و اشتیاق آن باشد که تصور کنید با وجود کودک و نوزاد در خانه دیگر نمی توانید با همسرتان وقت بگذرانید زیرا ممکن است فرزندتان شما را ببیند و یا صدایتان را بشنود و سبب وحشت او شوید.

اما باید بدانید زندگی عاطفی شما با همسرتان با وجود فرزندتان باز هم ادامه دارد اما نیازمند رعایت برخی قوانی هستید که برای شما ذکر خواهد شد.

قوانین برقراری رابطه جنسی با وجود کودکان در خانه

قوانین برقراری رابطه جنسی با وجود کودکان در خانه

با اینکه رابطه‌جنسی در صبح که یک زمان از آن بی‌اندازه لذت می‌بردید الان با وجود بچه‌ها که قبل از طلوع خورشید از خواب بیدار می‌شوند غیرممکن به نظرتان می‌رسد اما باید بدانید که بهتر است : 

 شب‌ها حتما با همسرتان  به رختخواب بروید اگر ساعت‌ها قبل یا بعد از همسرتان برای خواب به رختخوابتان بروید ، این احتمال وجود دارد که وقتی یکی از شما برای رابطه‌جنسی آماده است دیگری خواب باشد.

اگر فرزندتان میلی به خوابیدن ندارد اصلا اهمیت ندهید بهتر است تلویزیون را و بعد برق ها را خاموش کنید و آنها را مجبور کنید به رختخواب خود بروند.

گاهی اوقات بهتر است فرزندانتان را پیش خانوادتان بگذارید آنها از نگهداری کودکان خوشحال می شوند.اینگونه وقت بیشتری دارید تا با همسرتان وقت بگذرانید.

برنامه ای که برای خود تنظیم میکنید را گاهی اوقات به عصرهنگام موکول کنید اگر شب ها آنقدر خسته هستید که دوست دارید فقط بخوابید بهتر است عصر ها را برای وقت گذرانی برای خود انتخاب کنید.

برای کودکان حریم شخصی را مشخص کنید

به کودکان آموزش دهید همه ی درهای خانه به جز در اصلی همیشه  باید باز باشند مگر در صورتی که خواب هستید که حتما در ها باید بسته باشند.

وقتی کودکان توانایی تشخیص پیدا کردند باید به آنها آموزش دهید که به در های بسته احترام بگذارند.برای مثال با آنها تمرین کنید که وقتی شما در اتاق در بسته هستید آنها پیش از ورود حتما در بزنند و بعد با اجازه شما وارد شوند. دراین صورت هم احترام گذاشتن به حریم شخصی دیگران را به فرزندتان آموزش داده اید و هم هنگام وقت گذرانی با همسرتان اعتماد به نفس بیشتری دارید.

قوانین برقراری رابطه جنسی با وجود کودکان در خانه

قوانین برقراری رابطه جنسی با وجود کودکان در خانه

منبع : ایران مطلب

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *