بازدید این صفحه: 1034
نوشیدنی هایی که سبب کاهش وزن میشوند ,رژیم غذایی برای کاهش وزن,درمان اضافه وزن با نوشیدنی های سنتی,راههای کاهش وزن,جلوگیری از پرخوری

نوشیدنی هایی که سبب کاهش وزن میشوند

نوشیدنی هایی که سبب کاهش وزن میشوند

در طب سنتی ایرانی نوشیدنی هایی وجود دارند که از خواص بی شماری برخوردار هستند؛یکی از خواص چنین نوشیدنی هایی چربی سوزی آنها می باشد که به همین دلیل از محبوبیت بالایی هم برخوردار هستند.

شربت آبلیمو

معروف ترین و محبوب ترین نوشیدنی سنتی  ایرانی ها شربت آبلیمو می باشد ، اگر در هر لیوان از این شبت پالپ لیمویی تازه و شکر کم وجود داشته باشد . معده شما را پر میکند و از پرخوری شما جلوگیری می کند.

مناسب ترین میزان مصرف این نوشیدنی روزی سه لیوان پیش از هر وعده غذایی می باشد. قابل ذکر است این نوشیدنی به دلیل طعم ترشی که دارد سبب جمع شدن معده و مانع از پرخوری می شود.

آب انگور

این نوشیدنی اگر طعم ترش و شیرین داشته باشد، سبب جمع شدن معده و مانع از پرخوری می‌ گردد. طعم ترش آن معده را جمع کرده و طعم شیرین آن، میزان قند خون را کنترل می‌ نماید تا احساس گرسنگی نکنید. برای تهیه این نوشیدنی، انگور را در مخلوط کن بریزید و آن را با مواد غذایی دارای  فیبر مصرف نمایید .

نوشیدنی سبزی های تازه

استفاده از انواع سبزی ها  به علت فیبری که دارد، سبب پر شدن حجم معده و جلوگیری از پرخوری می‌ گردد. اگر سبزی‌های تازه با آب همراه شوند، تاثیر آن چند برابر خواهد بود.

فقط کافی ست کمی از هر نوع سبزی که دوست دارید مانند نعنا، جعفری، گشنیز و شوید را خرد نمایید، آن را با آب جوش کمی بجوشانید و بگذارید مخلوط سرد شود

نوشیدنی هایی که سبب کاهش وزن میشوند

نوشیدنی هایی که سبب کاهش وزن میشوند

چند قطعه یخ داخل آن بیندازید و این نوشیدنی را قبل از هر وعده غذایی میل کنید. بدین سبب معده با این شربت پر می‌ گردد و پرخوری نخواهید کرد. افزون  بر این اگر سبزی تند باشد، مانند نعنا به چربی‌سوزی بیشتر کمک می‌کند. بر این اساس شربت نعنا را در اولویت خود قرار دهید.

دمنوش زنجبیل

طعم زنجبیل تند است به همین سبب کمتر کسی مایل به خوردن دم نوش زنجبیل است .اما از مهم ترین و بارزترین ویژگی های این دم نوش کاهش وزن و کنترل وزن شما می باشد .علت این اثر طعم تند و خاص زنجبیل می باشد . با نوشیدن زنجبیل دمای بدن افزایش می یابد و به همین علت سبب سوختن کالری اضافی بدن می شود.

آب هندوانه

آب هندوانه سرشار از فیبر است و به این منظور علاوه بر تامین قند خون به علت دریافت فیبر به مقدار زیاد دیگر پرخوری سراغتان نمی آید.خوردن هندوانه سبب تامین آب از دست رفته ی بدن می شود ،از طرفی به علت لیکوپنی که دارد از ابتلا  به انواع سرطان ها جلوگیری می کند.

با میل کردن روزانه دو لیوان آب هندوانه بدون اضافه کردن شکر به آن می توانید به پر شدن معده و کاهش وزن خود کمک نمایید.

نوشیدنی هایی که سبب کاهش وزن میشوند

نوشیدنی هایی که سبب کاهش وزن میشوند

منبع : ایران مطلب

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *