بازدید این صفحه: 736
خواص درمانی روغن هسته انگور ,خواص روغن دانه انگور,علت ابتلا به دیابت,علائم ابتلا به دیابت,اسید لینولئیک,اسید چرب اُمگا ۶, پیشگیری از ابتلا به بیماری قلبی

خواص درمانی روغن هسته انگور

خواص درمانی روغن هسته انگور

 

پژوهش های انجام گرفته حاکی از آن است که رژیم غذایی غنی از اسید چرب ضروری برای تغذیه که در روغن دانه انگور و دیگر روغن ها یافت می گردد، می تواند سبب کاهش ریسک ابتلا به بیماری قلبی و دیابت گردد.

بر اساس پژوهش پژوهشگران دانشگاه ایالتی اوهایو، زنان و مردان دارای سطح بالای اسید لینولئیک که حاوی اسید چرب اُمگا ۶ می باشد، کمتر در معرض ابتلا به بیماری قلبی و التهاب قرار دارند و همینطور دارای اندام لاغرتری هستند.

همینطور سطح بالاتر اسید لینولئیک به معنی کاهش احتمال مقاومت به انسولین می باشد که عامل ابتلا به دیابت محسوب می گردد.

مارتا بلوری پژوهشگر این تیم تحقیق گفت : این یافته ها نه تنها دارای مفاهیم گسترده ای برای پیشگیری از ابتلا به بیماری قلبی و دیابت می باشد ، بلکه می تواند برای افراد مسن هم مهم باشد زیرا که وزن کمتر و اندام لاغرتر در افزایش طول عمر افراد سالمند و حفظ استقلال بیشتر آنها نقش دارد .

خواص درمانی روغن هسته انگور

خواص درمانی روغن هسته انگور

هم اکنون روغن دانه انگور بهترین منبع اسید لینولئیک محسوب میشود و متشکل از حدود ۸۰ درصد اسیدهای چرب است. محققان، روغن ذرت را نیز جز منابع خوب این اسید می دانند.

مارتا بلوری بیان کرده است که با وجود اصلاحات صورت گرفته در صنایع خوراکی، روغن های گیاهی هم تغییر کرده اند. دیگر این روغن ها حاوی مقادیر بالای اسید لینولئیک نیستند.

هنگامی که اسید لینولئیک برای مصرف در مواد خوراکی فرآوری شده، هیدروژنه و سفت می گردد، به احتمال زیاد به چربی ترانس مبدل می شود. از این جهت روغن های نظیر روغن آفتابگردان و سویا، معمولا حاوی اسید لینولئیک کمتری می باشند .

 

خواص درمانی روغن هسته انگور

خواص درمانی روغن هسته انگور

 

 

منبع : سلامت نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *