بازدید این صفحه: 2323
کشتن ویروس های سرماخوردگی با کمک سشوار ,علت ابتلا به آنفولانزا,پیشگیری از ابتلا به آنفلوآنزا,کشتن ویروس ها با حرارت,راه از بین بردن ویروس‌های موجود در بینی

کشتن ویروس های سرماخوردگی با کمک سشوار

کشتن ویروس های سرماخوردگی با کمک سشوار

همانطور که می دانید ویروس ها و میکروب ها با حرارت از بین می روند بر این اساس اگر زمانی که دچار بیماری میشوید بتوانید ویروس ها و میکروب های بدن خود را با حرارت از بین ببرید می توانید از بیماری خلاصی یابید.راه های زیادی برای مقابله با ویروس ها وجود دارند استحمام با آب گرم هم می تواند بسیار موثر باشد. یکی دیگر از راه های از بین بردن میکروب ها و ویروس ها با حرارت استفاده از سشوار است.
تنفس هوای گرم با شدتی تنظیم‌ شده می‌تواند موجب کشته شدن میکروب‌ها و ویروس‌ها شود. بعضی وقت ها در بعضی از فصول سال ابتلا به برخی از بیماری‌ها غیر قابل اجتناب می باشد . به علت نزدیک بودن  اعضای خانواده به یکدیگر و دوستان این ویروس‌ها به آسانی بین افراد منتقل می‌ گردد.
کشتن ویروس های سرماخوردگی با کمک سشوار

کشتن ویروس های سرماخوردگی با کمک سشوار

به داخل راندن هوای گرم به کمک سشوار از بینی موجب از بین بردن ویروس‌های موجود در بینی و مجرای تنفسی می‌ گردد. بنابر پژوهشی که در بریتانیا انجام گرفت، کسانی  که هوای گرم را از بینی خود به داخل می‌رانند موجب کاهش علائم و نشانه‌های سرماخوردگی خود می‌ گردند. در مقابل، کسانی که هوای عادی محیط و اتاق را تنفس می‌کنند، نمی‌توانند به کشتن ویروس‌های سرماخوردگی و آنفولانزا کمک کنند.
برای انجام این امر ، سشوار را گرم نمایید. فراموش نکنید که فقط  باید آن را گرم کنید و نباید بگذارید داغ شود. آن را با فاصله از صورت خود نگه دارید و سعی کنید با فاصله تا آن‌جا که می‌توانید از هوای گرم خارج‌شده از آن تنفس کنید و آن را به داخل بینی خود برانید. سعی نمایید دست کم ۲ تا ۳ دقیقه در روز این کار را انجام دهید. اگر امکان داشت می‌توانید تا ۲۰ دقیقه این کار را تکرار کنید .
کشتن ویروس های سرماخوردگی با کمک سشوار

کشتن ویروس های سرماخوردگی با کمک سشوار

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان
فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *