بازدید این صفحه: 2283
از بین بردن چربی پا و ران ها ,ورزش هایی برای کاهش چربی پاها,لاغرکردن پاها,نحوه ماساژران پا برای کاهش چربی,کم کردن چربی پاها با ورزش,از بین بردن چربی رانها

از بین بردن چربی پا و ران ها

از بین بردن چربی پا و ران ها

 

پاها و به خصوص ران‌ها از جمله اندام‌هایی در بدن هستند که چربی‌های اضافه در آن‌جا تجمع می‌کند و موجب کاهش زیبایی این نقاط می‌ گردد. متاسفانه چربی پاها و ران‌ها به آسانی کاهش نمی‌یابد و نیاز به تلاشی مضاعف دارد اما در اینجا به روش‌هایی ساده و قابل اجرا برای لاغر کردن پاها اشاره می‌کنیم که در مدت زمانی کوتاه چربی‌ پاهایتان را برطرف می‌کند.

در ابتدا پاها و ران‌های خود را اندازه بگیرید، این کار به شما انگیزه می‌دهد تا بهتر تلاش کنید. هر بار که دور ران و پاهایتان را اندازه می‌گیرید نتایج را یادداشت کنید. بهتر است هفته‌ای یکبار در یک روز مشخص این کار را انجام دهید.

هر روز با استفاده از یک برس ماساژ نسبتا زبر پاهایتان و به‌ ویژه ران‌هایتان را ماساژ بدهید. این کار باعث و افزایش جریان خون در نواحی پاها می‌ گردد.

هم زمان با کم کردن مواد مصرفی کالری بدنتان را نیز کم کنید و سعی کنید در طول هر روز بیشتر کالری بسوزانید. لازم نیست که تغییر قابل توجهی در برنامه غذایی‌تان ایجاد نمایید. فقط لازم  است مواد قندی و چرب و کربوهیدرات‌ها را از برنامه غذایی‌تان کم کنید و به جای آن بیشتر از محصولات تازه حاوی فیبر مصرف نمایید .

از بین بردن چربی پا و ران ها

از بین بردن چربی پا و ران ها

وعده‌های غذایی‌تان را در طول روز افزایش بدهید و میزان مواد مصرفی در این وعده‌‌ها را کاهش دهید. این کار میل شدید شما به خوردن را کم میکند و موجب  می‌شود شما بهتر از برنامه غذایی سالم پیروی کنید.

در کنار پیروی از رژیم غذایی ملزوم می باشد تغییرات کوچکی در فعالیت بدنی‌تان ایجاد نمایید. دست کم در طول روز ۳۰ دقیقه ورزش کنید. ورزش کردن موجب تقویت سیستم گردش خون، تقویت سلامتی قلب و از همه مهم‌تر کمک کردن به کاهش وزن می‌شود.

تلاش نمایید بیشتر از تمرین‌هایی استفاده کنید که عضلات پا و ران را درگیر می‌ نماید از جمله این تمرینات می‌توان به دویدن، پیاده‌روی و بالا و پایین بردن پاها اشاره نمود .

از بین بردن چربی پا و ران ها

از بین بردن چربی پا و ران ها

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *