بازدید این صفحه: 773
حفره دندان خود را در کمتر از 20دقیقه پر کنید ,علائم پوسیدگی دندان ها,علت پوسیدگی دندان,چسبی جدید برای پر کردن دندان,پر کردن دندان در خانه,نحوه پر کردن دندان

حفره دندان خود را در کمتر از ۲۰دقیقه پر کنید

حفره دندان خود را در کمتر از ۲۰دقیقه پر کنید

 

اصولا دندان ها از چهار لایه تشکیل شده اند که اسید دهان می تواند به این لایه‌‌ها نفوذ کند و به آنها آسیب برساند و با از بین رفتن لایه ها حفره در دندان‌ها ایجاد می‌شود.

بعضی علائم نشان دهنده آن است که دندان های شما در حال پوسیدگی می باشد . این علائم شامل :

ایجاد لکه هایی با تغییر رنگ بر روی دندان، درد دندان هنگام غذا خوردن، درد دندان و حساسیت به مواد غذایی داغ یا سرد می باشد . همه این علائم با پر کردن حفره‌های دندان از بین می روند و بهبود می یابد .

اخیرا یک تحقیق در خصوص راه جدید پرکردن دندان در ژاپن انجام گرفته است که در این پژوهش با چسباندن ماده ای شبیه مینای دندان به راحتی هرچه تمام تر میتوان حفره دندان را پر کرد.

حفره دندان خود را در کمتر از 20دقیقه پر کنید

حفره دندان خود را در کمتر از ۲۰دقیقه پر کنید

در این بررسی نشان داده شد که حفره های پر شده با این ماده به استحکام و پایداری دندان های پر شده با همتایان فلزی این ماده است. با استفاده از این خمیر، می توان حفره های دندانی را بدون نیاز به خالی کردن دندان با دستگاه های دندانپزشکی به راحتی پر کنیم. با این روش از گسترش پوسیدگی می توان جلوگیری نمود .

این خمیر از پراکسید اسید و هیدروژن ساخته شده است و اگر به درستی استفاده نشود سبب التهاب لثه خواهد شد به همین سبب برای استفاده بهتر است با یک دندانپزشک مشورت کنید.

این محصول از سال آینده به دندانپزشکان عرضه خواهد شد تا آن را برای بیماران خود تجویز کنند. این خمیر در کمتر از ۲۰ دقیقه بر روی حفره های دندان اثر خواهد کرد .

حفره دندان خود را در کمتر از 20دقیقه پر کنید

حفره دندان خود را در کمتر از ۲۰دقیقه پر کنید

منبع : باشگاه خبرنگاران جوان

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *