بازدید این صفحه: 1034
ترخیص عباس کیارستمی از بیمارستان تا ده روز دیگر ,وضعیت سلامتی كیارستمی,عیادت وزیر بهداشت ازعباس کیارستمی,بیمارستان جم,زمان ترخیص عباس کیارستمی از بیمارستان

ترخیص عباس کیارستمی از بیمارستان تا ده روز دیگر

ترخیص عباس کیارستمی از بیمارستان تا ده روز دیگر

 

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشكی صبح پنج شنبه از عباس كیارستمی فیلم ساز برجسته ایرانی در بیمارستان جم تهران عیادت كرد و پس از دیدار و احوالپرسی از او، به خبرنگاران گفت: وضعیت كیارستمی رو به بهبود است و اقدامات درمانی لازم برای او انجام شده است و امیدواریم تا ۱۰ روز آینده از بیمارستان مرخص شود.
سید حسن هاشمی اضافه كرد: برای درمان بیماری كیارستمی نیاز به جراحی بود كه انجام شد و پس از آن دچار التهاب كیسه صفرا شد كه ارتباطی به جراحی نداشت و كیسه صفرای او نیز عمل شد اما پس از آن دچار عفونت شدند كه متاسفانه عفونت وارد خون شده بود و شرایط كیارستمی را حاد كرده بود و در عیادتی كه روز ۱۳ فروردین برای اولین بار از ایشان داشتم وضعیتشان بحرانی بود.
وی اضافه كرد: همكاران من در دانشگاه علوم پزشكی ایران، در جریان وضعیت كیارستمی بودند و اقدامات لازم را انجام می دادند بهترین متخصصان بیماری های واگیر و عفونی درمان کیارستمی را پیگیری می كردند و بعد از عیادت من از او، تیم دیگری از بهترین پزشكان و جراحان بیمارستان های تهران برای هم فكری با پزشكان كیارستمی با آنان همفكری كردند.

دکتر هاشمی درباره آخرین وضعیت كیارستمی گفت: خوشبختانه شرایط رو به بهبود است تب ایشان متوقف شده است، شرایط كلیه ها خوب است و تغذیه كیارستمی نیز به شکل عادی انجام می شود و اشتهای وی نیز خوب می باشد.

ترخیص عباس کیارستمی از بیمارستان تا ده روز دیگر

ترخیص عباس کیارستمی از بیمارستان تا ده روز دیگر

وزیر بهداشت اضافه كرد: با وجود عمل های جراحی سنگین كه برای كیارستمی انجام شده و سن وی، دوره نقاهت به خوبی در حال طی شدن می باشد و با شناختی كه از این هنرمند دارم و صحبت هایی كه با فرزند و برادر این كارگردان انجام داده ایم امیدواریم به زودی كیارستمی با پای خود از بیمارستان خارج می شوند و به خدمات هنری برمی گردند.

وی در واكنش به صحبت هایی كه در روزهای گذشته درباره وضعیت این کیارستمی در فضای مجازی انتشار یافته نیز گفت: حاشیه سازی برای بخش پزشكی همیشه وجود دارد خیلی نباید به حاشیه ها توجه كرد امسال من از روسای دانشگاه های علوم پزشكی خواسته ام كه بدون توجه به حاشیه ها با تلاش بیشتر برای خدمت به سلامت مردم تلاش كنند. ما نباید به خاطر حاشیه ها از كار غافل شویم زیرا هیچ آبی از این حاشیه سازی ها برای مردم گرم نمی شود.

وی ادامه داد: حاشیه سازی كار خوبی نیست و به خصوص در مورد سلامت مردم نباید حاشیه سازی و گمانه زنی كرد.
هاشمی درباره عباس كیارستمی نیز گفت: این هنرمند و فیلم ساز برجسته یكی از سرمایه های ملی ایران است كه در حوزه هنر افتخارات زیادی را برای كشورمان به ارمغان آورده است و این وظیفه همه ما است كه نسبت به سرمایه هایمان حساس باشیم البته این حساسیت به معنای بی توجهی به سایر مردم نیست.
هاشمی اضافه كرد: وظیفه حكومت این است كه وقتی افرادی برای كشور افتخار می آورند و در عرصه های بین المللی می درخشند ما نیز در داخل به زندگی و حیات آنها توجه كنیم.

ترخیص عباس کیارستمی از بیمارستان تا ده روز دیگر

ترخیص عباس کیارستمی از بیمارستان تا ده روز دیگر

منبع: سلامت نیوز

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *