بازدید این صفحه: 560
خطرات بارداری در سنین بالا ,خطر سقط جنین در مادران بالای 30 سال,بارداری پرخطر,مشکلات حاملگی بعد از 35 سالگی,عوارض بارداری در سنین بالا,سن مناسب باروری

خطرات بارداری در سنین بالا

خطرات بارداری در سنین بالا

 

این روزها بعضی از زوج‌های جوان به دلایل مختلفی از فرزند دارشدن در سن مناسب باروری خودداری می نمایند در صورتی که از عوارض احتمالی که آنها و فرزند آینده‌شان را تهدید می‌کند، خبری ندارند. ناهنجاری‌های ژنتیکی و ناباروری از جمله مهمترین این تهدیدها بوده که زوج‌ها را با چالش‌های فراوان مواجه می‌سازد.

زنانی که از سن ۳۵ سالگی به بالا بچه‌دار می‌شوند، باید تبعات احتمالی و گاه خطرناک آن را بپذیرند. طبق نظر کارشناسان، مشکلات باردار شدن پس از ۳۵ سالگی افزایش می‌یابد و از ۴۰ سالگی به بالا این خطرات تشدید می‌شود.

حاملگی در سنین بالای ۳۵ سال به خصوص برای اولین بارداری خطر سقط جنین، مشکلات جنینی و کروموزومی و بیماری‌های مربوط به بارداری را افزایش می‌دهد. امروزه حاملگی بعد از ۳۵ سالگی را به عنوان بارداری پرخطر در نظر می‌گیرند.

خطرات بارداری در سنین بالا

خطرات بارداری در سنین بالا

سنی که پس از آن، خطرات و عوارض بارداری، ناهنجاری‌ها و مرگ و میر مادر و جنین در آن افزایش می یابد. در صورتی که بسیاری از زنان برای ایجاد شرایط زندگی بهتر قبل از به دنیا آمدن اولین فرزند خود، بارداری را به تأخیر می‌اندازند، مطالعات اخیر نشان می‌دهند به تاخیر انداختن بارداری تا سنین ۳۰سالگی، دوران حاملگی را با دشواری‌ها و مخاطراتی همراه می‌کند.

ناباروری در کمین زوج‌ها

مشاهده چند قلوها در کنار هم و عکس گرفتن از آنها هر چند جالب و جذاب می باشد اما از نظر پزشکی جزو بارداری های پرخطر برای مادر و جنین بحساب می آید،جزو خطراتی است که مادران باردار با سن بالا را به دلیل درمان ناباروری تهدید می‌کند.

خطرات بارداری در سنین بالا

خطرات بارداری در سنین بالا

منبع : خبرگزاری فارس

 

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *