بازدید این صفحه: 1292
مدت زمان طبیعی به انزال رسیدن مردان Tزمان انزال طبیعی در مردانTزمان انزال طبیعی چقدر است

زمان واقعی انزال طبیعی

زمان واقعی انزال طبیعی

مسئله انزال و زمان طبیعی یک رابطه جنسی یکی از مسایلی است که ذهن بسیاری از زنان و مردان را درگیر می‌کند. تحقیقات زیادی در این خصوص صورت گرفته شده و نشان داده ۳-۱۰ دقیقه ایده‌ال‌ترین زمانی است که رابطه جنسی می‌تواند طول بکشد. اما آیا انزال قبل از ۳ دقیقه انزال زودرس است؟
طبق تحقیقی که در مجله International Society of sexual medicine به چاپ رسیده است، زمان طبیعی برای انزال حدود یک تا دو دقیقه می باشد. انزال زودرس به انزالی می گویند که مرد هیچ کنترلی بر آن ندارد و به قدری زودهنگام رخ می‌دهد که مرد و زن هیچ یک به رضایت جنسی نمی‌رسند. در حقیقت انزال در تمام مردان زودهنگام است اما تفاوت اصلی در توانایی کنترل این موضوع می باشد. ناتوانی در کنترل، غیرطبیعی است و نیاز به مشورت دارد.

این موضوع که ختنه برروی رضایت جنسی مردان و افزایش زمان رابطه جنسی تاثیر دارد یا نه، مدت‌هاست که مورد مطالعه و بررسی قرار گرفته است. بعضی از مردان معتقدند که این‌طور است و برخی دیگر خیر. پیش از این گفته می‌شد که ختنه باعث کاهش میزان حساسیت آلت شده و به همین دلیل انزال را به تاخیر می‌اندازد، اما متخصصان بسیاری معتقدند که ختنه تاثیری بر زمان انزال ندارد و تنها از بروز برخی بیماری‌های جنسی پیشگیری می‌کند.

مدت زمان طبیعی به انزال رسیدن مردان Tزمان انزال طبیعی در مردانTزمان انزال طبیعی چقدر است

زمان انزال طبیعی در مردان

منبع: سلامانه

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *