بازدید این صفحه: 995
بخش سلول تراپی بیمارستان گاندی

بخش سلول‌تراپی و ژن‌درمانی هتل بیمارستان گاندی

بخش سلول‌تراپی و ژن‌درمانی هتل بیمارستان گاندی

رویکرد جهانی بهداشت و درمان در عرصه بین‌الملل به طب فرد محور (Personalized Medicine) معطوف گردیده است و در این راستا احداث مراکز تولید سلول‌های سوماتیک و بنیادی، خدمات سلول درمانی و بانک‌های زیستی نقشی مهم و زیربنایی ایفا می‌کنند. امروزه، پیوند سلول‌های سوماتیک با منشاء بافتی از خود بیمار یا سلول‌های بنیادی بالغ با منشاء مغز استخوان، بافت چربی، خون بند ناف و سایر منابع در حوزه پزشکی ترمیمی و در درمان بیماری‌های صعب‌العلاج به صورت آزمون‌های بالینی و در برخی موارد به عنوان بخشی از روش‌های درمانی دارای مجوزهای رسمی از مراجع بین‌الملل، در مراکز درمانی و تحقیقاتی بسیاری در حال انجام است.

در مقایسه با سلول‌های سوماتیک، سلول‌های بنیادی قادرند به طور نامحدود هر نوع سلول را به وجود آورند و این خصوصیت باعث استفاده حیرت‌آور این سلول‌ها در علم پیوند شده است. در این میان، سلول درمانی با استفاده از سلول‌های سوماتیک و بنیادی در درمان بیماری‌های پوستی، زیبایی، درمان ضایعات غضروفی- اسکلتی، بیماری‌های قلبی- عروقی، ضایعات نخاعی- نورودژنراتیو و بسیاری از بیماری‌های صعب‌العلاج دیگر نقطه عطفی در پزشکی نوین محسوب می‌گردد.

بخش سلول تراپی بیمارستان گاندی

بخش سلول‌تراپی و ژن‌درمانی هتل بیمارستان گاندی

مرکز سلول‌تراپی و ژن‌درمانی هتل بیمارستان گاندی که در قسمت بال شرقی طبقه نهم مجموعه واقع شده با فراهم کردن تمامی زیرساخت‌های لازم و با تکیه بر دانش و تجربه متخصصین خود موفق شده است دستاوردهای آزمایشگاهی علم ژنتیک را به خدمات کلینیکی و درمانی با بالاترین کیفیت تبدیل کند. طیف گسترده‌ای از پزشکان و محققان در این مرکز گرد هم آمده‌اند تا با گسترش این شیوه نوین پزشکی اقدام به درمان بیماری‌هایی چون سرطان، ایدز و سایر بیماری‌های بدخیم کنند.

تا به امروز حدود بیست هزار بیماری با منشاء ژنتیک یا تحت تأثیر ژنتیک شناخته شده است. این بخش نیز با هدف ارائه خدمات تشخیصی ژنتیک به مراجعه‌کنندگان گرامی راه‌­اندازی شده است.

این مرکز با کادر مجرب علاوه بر فناوری­های روزآمد سیتوژنتیک و ژنتیک مولکولی، پاسخگوی مراجعین خود برای ارزیابی وضعیت ژنتیک در سطوح:
Preimplantation Genetic Diagnosis – PGD (تشخیص ژنتیک پیش از لانه گزینی)
Prenatal Diagnosis – PND (تشخیص ژنتیکی پیش از تولد)
Postnatal Genetics (تشخیص ژنتیکی پس از تولد)
Adult Genetics (تشخیص ژنتیکی بزرگسالان)
در بالاترین سطح کیفی و برابر با استانداردهای بین المللی است.

 

 

 

بخش سلول تراپی بیمارستان گاندی

بخش سلول‌تراپی و ژن‌درمانی هتل بیمارستان گاندی

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *