بازدید این صفحه: 5408
بخش IVF بیمارستان گاندی

بخش IVF هتل بیمارستان گاندی

بخش IVF هتل بیمارستان گاندی

علی‌رغم راه‌اندازی هتل بیمارستان گاندی در سال ۱۳۹۳، کلینیک درمان ناباروری (IVF) بیمارستان گاندی بیش از ۱۰ سال سابقه کار با تیم تخصصی خود را داشته است. تیم کارآزموده و مجرب این مرکز متشکل از متخصصین زنان و فوق تخصص نازایی، متخصصین اورولوژی و جنین‌شناسی است که تجربه‌ای درخشان و ارزنده در حوزه درمان ناباروری دارند و از اعضای هیئت علمی دانشگاه‌های علوم پزشکی تهران، شهید بهشتی و تربیت مدرس هستند.

از ویژگی‌های مرکز درمان ناباروری گاندی، کنترل کیفیت مستمر است. بدین منظور تجهیزات آزمایشگاه‌ها، محیط‌های کشت و مواد مصرفی از نظر کالیبراسیون، عملکرد صحیح و سَمیت کنترل می‌شود تا بهترین نتایج در تشخیص و درمان زوج‌های نابارور حاصل گردد.

پرسنل این بخش برخوردی بسیار محترمانه و صمیمانه با مراجعین دارند. همچنین از آنجا که زوج‌های نابارور ظاهراً بیمار نیستند، پزشکان و پرستاران در تمامی مراحل درمان سعی می‌کنند که زوج را درک کرده و به حل مشکل آن‌ها کمک کنند.

این مرکز فضایی آرام و دلنشین دارد تا مراجعین با آرامش و رضایت خاطر روند درمان خود را طی کنند. در این کلینیک تلاش می‌شود تا رفت و آمد زوج‌ها به حداقل برسد تا وقت ارزشمند آن‌ها تلف نشود و از طرفی آزمایش‌های غیر‌ضروری که ممکن است برای آن‌ها ناراحت کننده باشد، انجام نگیرد.

بخش IVF بیمارستان گاندی

بخش IVF هتل بیمارستان گاندی

  • مشاوره و کلینیک‌ها

    در بخش مشاوره، کارشناسان مامایی که سابقه زیادی در حوزه نازایی دارند، مشاوره زوجین را انجام می‌دهند. همچنین تشکیل پرونده برای مراجعین و ارجاع زوج‌ها به کلینیک‌های مربوطه برای انجام ویزیت اولیه، در این بخش صورت می‌گیرد. کلینیک‌ها نیز شامل کلینیک زنان، روانشناسی، اورولوژی، تغذیه و ژنتیک هستند که از جمله مشاوره تخصصی در زمینه روانپزشکی، ژنتیک و تغذیه برای زوج‌های نابارور در این بخش انجام می‌شود.

  • اتاق‌های عمل

  • جنین‌شناسی

  • سایر خدمات

  • خدمات به بیماران بین‌المللی

 

 

بخش IVF بیمارستان گاندی

بخش IVF هتل بیمارستان گاندی

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *