بازدید این صفحه: 3330
روش تنگ كردن واژن

عمل پرینورافی چیست

عمل پرینورافی چیست

یکی از جراحی های زیبایی واژن عمل پرینورافی است که این عمل به منظور تنگ کردن واژن صورت می گیرد. این عمل یک نوع عمل ترمیمی در نظر گرفته می شود که به منظور کاهش سایز ورودی واژن صورت می پذیرد. در برخی مواقع می توان عمل لابیاپلاستی را در جهت تکمیل این عمل انجام داد.

خانم هایی که بیشتر به دلیل بالا رفتن سن و یا زایمان های متعدد دچار شلی واژن شده اند می توانند به کمک این عمل زیبایی واژن خود را تنگ کنند و جهت تکمیل آن نیز عمل لابیاپلاستی را انجام دهند.

برخی از دلایل بروز بیماری افتادگی و شلی رحم عبارت از سن بالا، چاقی، سرفه مزمن، یبوست های مکرر و تومورهای لگنی می باشد. همچنین برخی از علائم افتادگی رحم عبارتند از:

– احساس فشار در لگن

– احساس پری در زیر دل

– احساس کشش در ران ها

– احساس کشش در ناحیه ی تحتانی کمر

– تکرر ادرار

– درد حین رابطه جنسی

– یبوست

روش تنگ كردن واژن

عمل پرینورافی چیست

بعضی ها هنگام برقراری رابطه جنسی دچار مشکل می شوند و به ارگاسم نمی رسند. این افراد نیز می توانند با انجام این جراحی این مشکل را حل نمایند. همچنین به برخی از خانم هایی که دارای تیرگی ناحیه ی تناسلی هستند می توانند با انجام این جراحی مشکل را برطرف کنند.

در این عمل پزشک با نزدیک کردن دیواره های پشتی واژن آنها را به یکدیگر وصل می کند و با این جراحی، واژن تنگ خواهد شد. طی این عمل واژن فرد تنگ خواهد شد و مدت زمان انجام عمل حدود یک ساعت خواهد بود. این عمل تحت بیهوشی عمومی و یا بی حسی موضعی انجام می پذیرد. بهبودی بعد از عمل معمولا یک هفته طول می کشد. اما بهتر است که تا یک ماه مقاربت انجام نشود.

این عمل را می توان بلافاصله بعد از زایمان انجام داد و با زدن چند بخیه توسط پزشک واژن تنگ خواهد شد. در غیر این صورت باید جراحی پرینورافی جهت تنگ کردن واژن انجام گیرد.

در صورتی که نیاز باشد عمل پرینورافی همزمان با عمل لابیاپلاستی انجام شود، می توان این دو جراحی را در یک روز همزمان با هم انجام داد.

بعد از عمل نیز، با رعایت نکاتی که توسط پزشک متخصص بیان می شود می توانید به سرعت به بهبودی کامل برسید.

روش تنگ كردن واژن

عمل پرینورافی چیست

منبع :  سایت دکتر خلیلی

فروش طرح گلدوزی

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *